• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پرداختی ماهانه تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ۶۰۰ میلیارد تومان است

  • کد خبر : 3117
  • 20 بهمن 1399 - 14:00
پرداختی ماهانه تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی ۶۰۰ میلیارد تومان است
یاز اکو - مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: این مجموعه ماهانه به طور متوسط ۶۰۰ میلیارد تومان از بابت تعهدات در قبال ذینفعان خود پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جعفر سمساری روز دوشنبه در بازدید از مجتمع لیفتراک سازی سهند، افزود: این منابع از محل حق بیمه کارگران و افراد تحت پوش و با مشارکت کارفرمایان و کارگران تامین می‌ شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی حمایت از نیروی مولد اقتصادی کشور را از کارکردها و اولویت های مهم و اساسی سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: این سازمان با قدمتی ۷۰ ساله، طیف وسیعی از جامعه آماری را تحت پوشش داشته و  خدمات گسترده ای در حوزه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی به مخاطبین ارایه می کند.

سمساری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در  این مسیر همواره از همفکری و هم اندیشی شرکای اجتماعی خود یعنی کارفرمایان برای ارتقای خدمات بهره برده است و این همکاری ها باید تداوم یافته و تقویت شود.

مدیرعامل مجتمع لیفتراک سازی سهند تبریز نیز در این دیدار از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید قدردانی و اضافه کرد: این شرکت با پشت سر گذاشتن بحران های مالی و تولیدی، در حال رشد و توسعه بوده و با توجه به بازارهای موجود و همکاری شرکت های دانش بنیان، چشم انداز مطلوبی را ترسیم کرده ایم.

اکبر پورولی با تاکید بر اینکه وجود صنایع لیفتراک سازی، ماشین سازی و قطعه سازی های مختلف،  آذربایجان شرقی را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است، حمایت از این صنایع در جهت توسعه صنعتی و پایداری اشتغال بسیار حایز اهمیت دانست.

به گزارش ایرنا، مجتمع لیفت تراک سازی سهند اولین تولید کننده لیفت تراک، یدک کش و انواع ماشین آلات انبارداری و جابجایی در خاورمیانه است که فعالیت خود را به عنوان تنها تولید کننده لیفت تراک و یدک کش از سال ۱۳۵۵ آغاز کرد.

این شرکت فعالیت های خود را با همکاری برترین برندهای اروپایی همچون CONVEYANCER،  CLIMAX،   ROBERYOWEN و PERKINS انگلستان و BALKANCAR  بلغارستان و HURTH  ایتالیا شروع و در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۲ از کمپانی RWTUV آلمان شد.

لیفت تراک دیزلی و دوگانه سوز ۲ تا چهار تن با انواع سایز ارتفاع بالابری، لیفت تراک دیزلی پنج و هشت تنی،  لیفت تراک دیزلی و دوگانه سوز هیدرواستاتیک ۲ و ۲.۵ تن با انواع سایز ارتفاع بالابری،  یدک کش دیزلی و دوگانه سوز با قدرت کشندگی ۴۵ تن،  یدک کش برقی با قدرت کشندگی هفت تن،  استاکر، ریج تراک و جک پالت برقی یک الی ۲.۵ تنی و جک پالت دستی ۲ الی پنج تنی از جمله تولیدات این کارخانه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});