• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

اعطای ۴۴۷ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 3140
  • 20 بهمن 1399 - 17:00
اعطای ۴۴۷ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - رییس اداره هماهنگی امور حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۴۷ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در حوزه حمل و نقل مسافری برون‌شهری این استان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مرتضی محمد مصری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تسهیلات از مجموع ۶۹۲ میلیارد ریال اعتبار درخواستی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در حوزه حمل و نقل برون شهری استان پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات توسط ۱۸ بانک عامل استان به واجدان شرایط اعطا می‌شود.

وی اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته، تسهیلاتی در قالب وام بانکی برای مشاغل آسیب‌دیده در نظر گرفته شد که حمل و نقل عمومی مسافری برون شهری اعم از جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی نیز مشمول این موضوع است.

رییس اداره هماهنگی امور حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: صاحبان مشاغل اعم از رانندگان و شرکت های حمل‌ و نقل مسافری به ترتیب برای دریافت وام ۶۰ و ۱۲۰ میلیون ریالی (به ازای هر نفر شاغل) در سامانه کارا ثبت‌نام کرده اند.

محمدمصری، ادامه داد: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه کارا، حدود ۱۱ هزار فقره پرونده برای دریافت این تسهیلات تشکیل شده که حدود ۶۵ درصد از این تسهیلات پرداخت شده است و بقیه در دست بررسی بانک‌ها است و همچنان این پرداخت ها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});