• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

خدمات درمان بستری برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز دولتی رایگان شد

  • کد خبر : 31845
  • 09 مهر 1400 - 9:30
خدمات درمان بستری برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز دولتی رایگان شد
یاز اکو - معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات درمان بستری رایگان به افراد بالای ۶۵ سال در تمامی مراکز درمانی دولتی طرف قرارداد با این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی سالمندان (۹ مهر) گفت: یکی از تعهدات اصلی سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در دوران بازنشستگی و سالمندی است و برهمین اساس ما در قبال تعداد زیادی از سالمندان کشور که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، تعهد و مسئولیت مستقیم داریم.

وی افزود: خدمات درمانی به صورت مستقیم در مراکز درمانی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی بدون دریافت وجه و به صورت کاملا رایگان در اختیار بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار دارد و در کنار آن در مراکز درمانی طرف قرارداد نیز سازمان تأمین اجتماعی بخشی از هزینه خدمات درمانی را مطابق با مصوبات مراجع قانونی پرداخت می‌کند.

منوچهری ادامه داد: طی ماه‌های اخیر به منظور تکریم سالمندان، سازمان تأمین اجتماعی تعهد جدیدی را در قبال بیمه شدگان بالای ۶۵ سال برعهده گرفته است و خدمات درمان بستری این عزیزان در مراکز درمانی دولتی کاملا رایگان شده و تأمین اجتماعی ۱۰۰ درصد هزینه‌های مربوطه را مطابق تعرفه‌های دولتی به این مراکز پرداخت می‌کند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از این سازمان تأمین اجتماعی پرداخت ۹۰ درصد از هزینه خدمات بستری را در مراکز درمانی دولتی برعهده داشت اما با توجه به بالا بودن هزینه درمان بستری بویژه در برخی اعمال جراحی و خدمات درمانی خاص؛ هزینه ۱۰ درصدی نیز مبلغ قابل توجهی برای بسیاری از بازنشستگان بود که با اقدام صورت گرفته، خدمات درمان بستری برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز دولتی کاملا رایگان شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});