• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه کارخانه آرد و سیلوی هشترود هزینه شد

  • کد خبر : 3201
  • 21 بهمن 1399 - 11:45
۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه کارخانه آرد و سیلوی هشترود هزینه شد
یاز اکو - همزمان با گرامیداشت دهه فجر، فاز توسعه کارخانه آرد و سیلوی هشترود با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مجید غفارزاده، مدیر عامل این کارخانه روز سه‌شنبه اظهار داشت: برای توسعه این کارخانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و با بهره‌برداری از آن، زمینه اشتغال برای بیش از ۳۵ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.
وی اضافه کرد: این کارخانه قادر است انواع آرد خبازی، بربری، سنگک، شیرینی، بیسکویت و ماکارونی را تولید و علاوه بر تامین نیاز مناطق هشترود، چاراویماق، بستان‌آباد، ترکمانچای و میانه، بخشی از محصول را به خارج از کشور صادر کند.

بر اساس این گزارش اقتصاد هشترود بر مبنای فعالیت‌های کشاورزی استوار است و در این شهرستان سالانه حدود ۲۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می‌شود که عمده محصول تولیدی آن گندم است و از این‌رو این شهرستان به انبار غله آذربایجان‌شرقی شهرت دارد.

هشترود با وسعت یکهزار و ۹۹۰ کیلومترمربع، در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال با بستان‌آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.

گفتنی است مدیرعامل کارخانه آرد و سیلوی هشترود از خیران شهرستان به شمار می‌رود و طی یک سال اخیر بیش از سه هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار بسته معیشتی و هزار بسته آموزشی و بهداشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});