• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

آتلیه و عکاسخانه‌ی استاد جدیدالاسلام به فروش گذاشته شد

  • کد خبر : 32832
  • 17 مهر 1400 - 13:19
آتلیه و عکاسخانه‌ی استاد جدیدالاسلام به فروش گذاشته شد
یاز اکو - محمدعلی جدیدالاسلام عکاس پیشکسوت تبریز پس از ماه‌ها مهاجرت به تهران، این بار آتلیه و عکاسخانه‌ی خود در تبریز را نیز به فروش گذاشت.

مالک بزرگترین مجموعه عکس و دوربین ایران در گفتگو با خبرنگار یاز اکو ضمن تایید این خبر گفت: واقعیت این است که پس از افتتاح موزه‌ی بزرگ دوربین و عکس‌هایم در مجموعه‌ی برج آزادی تهران، فعالیت‌های هنری‌ام در این شهر گسترش یافته است.

داوری و دبیری چندین جشنواره‌ی عکس در کشور و استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان تاریخ هنر و عکس از موزه موجب شده تا دوباره نسبت به کارم دلگرم شوم. برهمین اساس تصمیم گرفتم تا با فروش ساختمان آتلیه در تبریز این پول را صرف سرمایه‌گذاری و  توسعه‌ی کار موزه در تهران کنم‌.

وی با بیان اینکه فضای خوب حاکم در تهران موجب تکمیل افق دیدم شده است، افزود: در تلاشم تا پول حاصل از فروش عکاسخانه را برای احداث پژوهشکده و کتابخانه‌ی تخصصی عکاسی در کنار موزه‌ی عکس هزینه کنم.

وی گفت: در این مدت شاهد سوالات زیادی از سوی مراجعه‌کنندگان در خصوص تاریخ عکاسی و عکس بوده‌ام و مطمئنم با تحقق این هدف فضا و امکان مناسبی برای یافتن پاسخ پرسش‌های تاریخ پژوهان و دانشجویان عکاسی فراهم خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد نهادهای فرهنگی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی نیز در این مسیر گام‌های موثری بردارند تا تاسیس پژوهشکده و کتابخانه‌ی عکاسی در کنار مجموعه‌ی دوربین‌ها و عکس مکمل هم برای توسعه و جذب گردشگران داخلی و خارجی شود.

وی تاکید کرد: تاسیس حوزه‌ی عکس و عکاسی در برج آزادی و تلاش برای توسعه فعالیت‌های آن گامی در راستای اعتلای نام تبریز و آذربایجان در گستره ایران است و من هر چه دارم متعلق به تبریز و مردمان نازنین آن است. به همین دلیل نیز در این مدت همواره یک پا در تهران و پای دیگر در تبریز بوده‌ام.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=32832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});