• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
6

فورد ۶۷٫۵ میلیون دلار برای ساخت اولین گیربکس داخلی ترکیه سرمایه گذاری می کند

  • کد خبر : 34643
  • 30 مهر 1400 - 20:00
فورد ۶۷٫۵ میلیون دلار برای ساخت اولین گیربکس داخلی ترکیه سرمایه گذاری می کند
یاز اکو - فورد اتوسان، در سرمایه گذاری مشترک  ترکیه  و غول خودرو سازی فورد آمریکا بهره برداری ازکارخانه تولید گیربکس را در آناتولی اغاز کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو، مدیر عامل فورد اتوساندر این باره گفت: با تولید داخلی گیربکس باحجم سرمایه گذاری ۵۸ میلیون یورویی (۶۷٫۵ میلیون دلار) صورت گرفت، میزان تولید خودروهای خود را از ۷۴ درصد به حدود ۹۰ درصد افزایش داده ایم و سهم بزرگی درتوسعه خودرو سازی ترکیه خواهیم داشت.

وی افزود: با وجود همه گیری در جهان ،تلاش کردیم همکاری خود را دربازارهای اصلی اروپا توسعه و گسترش دهیم.

طبق اظهارات وی، در ابتدا خودروهای تجاری سنگین ادغام می شود که با مارک Ford Trucks تولید و به فروش می رسند و همچنین می توانیم تولیدات خود را را به سایر برندهای خودرو نیز بفروشیم.

ینیگان گفت: فورد اتوسان ۶۰ سال پیش تاسیس شد ، و تنها شرکت ترکیه ای است که قادر به طراحی ، توسعه و آزمایش خودرو از ابتدا تا انتها است.

علی یلدریم کوچ ، رئیس فورد اوتوسان و نایب رئیس هیئت مدیره کوچ هلدینگ در این مراسم گفت: این شرکت، تقریباً یک چهارم تولید خودروی ترکیه را به تنهایی انجام می دهد، همچنین صادرکننده برتر این کشودر شش سال گذشته بوده است.

وی گفت: “ما خودروهای تجاری سنگین تولید شده در اسکی شهیر را به بیش از ۴۰ کشور به ویژه در اروپا صادر می کنیم و پس از موفقیت F-MAX در سراسر جهان ، خوشحالیم که اولین و تنها تولید کننده داخلی گیربکس در ترکیه هستیم.

گفتنی است در اوایل سال جاری ، فورد اتوسان از سرمایه گذاری ۲ میلیارد یورویی برای تولید نسل جدید خودروها و باتری در کارخانه خود در ترکیه نیز خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});