• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی استادیوم ۵۰۰۰ نفری در اهر

  • کد خبر : 3476
  • 23 بهمن 1399 - 16:34
آغاز عملیات اجرایی استادیوم ۵۰۰۰ نفری در اهر
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده در جمع ورزشکاران شهرستان اهر، گفت: تکمیل و احداث پروژه استادیوم  ۵۰۰۰ نفری این شهرستان یکی از مطالبات به حق مردم و خصوصا جوانان ورزشکار و قهرمان است.

وی افزود: با وجود پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در چند سال گذشته، متاسفانه تاکنون احداث این پروژه مهم ورزشی شهرستان اهر با مشکلات زیادی روبه رو است که باید در حل این موضوع تصمیم جدی گرفته شود.

وی گفت: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیگیری و حل مشکلات فضا و امکانات ورزشی شهرستان‌های اهر و هریس داشتیم، قول مساعد دادن تا پایان دولت تدبیر و امید، این ورزشگاه، احداث و به بهره برداری خواهد رسید و این نویدی خوبی برای مردم و به خصوص جوانان ورزشکار اهری است.

محرم زاده افزود: جوانان اهر و هریس در بسیاری از عرصه‌های علمی و ورزشی دارای عناوین و رتبه‌های برتری کشوری هستند و این افتخاری برای منطقه است که باید قدر این جوانان نخبه و ورزشکار را بدانیم و در حل مشکلات آن‌ها اقدامات اساسی انجام دهیم، اولین قدم برای مسئولان در حل مشکلات جوانان این منطقه نیز توجه به توسعه ورزش و فراهم‌سازی شرایط و امکانات ورزشی برای این جوانان است.

بر اساس این گزارش، استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر از مصوبات سومین سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشور به آذربایجان شرقی در سال ۸۸ بود و زیرسازی این پروژه در سال ۹۰ انجام شده است که با گذشته بیش از ۱۰ سال هنوز اقدامی انجام نگرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=3476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});