• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد

آغاز واگذاری اراضی صنعتی در فاز توسعه شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی

  • کد خبر : 35469
  • 07 آبان 1400 - 9:00
آغاز واگذاری اراضی صنعتی در فاز توسعه شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان ‌شرقی از آغاز واگذاری زمین صنعتی در فاز توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی سلیمی، بعثت، بناب و علیشاه با هزینه کرد بالغ بر ۱۴۰۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فازهای موجود شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی، بعثتو بناب با توجه به پیگیری و استقبال سرمایه گذاران وصنعتگران، اظهار کرد: فاز توسعه این شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مرحله اول با مساحت ۶۵٢ هکتار و هزینه کرد بالغ بر ۱۴۰۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: در سال‌های اخیر مهم ترین مشکل برای سرمایه گذاران استان، نبود زمین صنعتی بود که بعد از سال‌ها، توسعه ۱۰۰ هکتاری با هزینه بالغ بر ٢٠٩ میلیارد ریال برای شهرک صنعتی بناب فراهم شده و این زمین‌ها آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با اشاره به وجود بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور در استان، افزود: شهرک صنعتی بعثت در فاز توسعه ١٣٠ هکتار شروع به واگذاری کرده است که تا امروز برای این شهرک صنعتی ٨٨٩ میلیارد هزینه شده است.

نیرومند با اشاره به اولویت این شرکت برای توسعه و آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی استان، گفت: در این راستا ٢۶٨ میلیارد ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: ناحیه صنعتی علیشاه، ۱۶ هکتار مساحت داتشه و برای ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی قابلیت اسقرار دارد که با توجه به پتانسیل بالای تولید در علیشاه، یکی از کمبودهای موجود این شهر، ناحیه صنعتی بود که این مهم با همت شرکت شهرک‌های صنعتی و با مساعدت و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان عملی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=35469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});