• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
9
با برگزاری سلسله جلسات متوالی؛

دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح تبریز بررسی می‌شود

  • کد خبر : 38841
  • 30 آبان 1400 - 12:45
دستورالعمل ساماندهی دستفروشان سطح تبریز بررسی می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از برگزاری جلسات منظم و متوالی جهت بررسی نحوه اجرایی کردن دستورالعمل ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ابراهیم محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جلسات در راستای تاکید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تبریز، مبنی بر اجرایی کردن دستورالعمل ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر هر روز به‌صورت منظم و مستمر با حضور مدیرکل تخلفات شهرداری تبریز، معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسات با هدف همفکری در خصوص نحوه ساماندهی دستفروشان سطح شهر و هماهنگی‌های هرچه بهتر انجام می‌شود که در گام اول، اطلاعات لازم و اولیه برای ساماندهی دست‌فروشان، از طریق معاونت‌های خدمات شهری مناطق، به‌‍صورت جداگانه جمع‌آوری و برای تصمیم‌گیری نهایی توسط کمیته مربوطه جمع‌بندی می‌شود.

جلسات نحوه ساماندهی دستفروشان، طبقچی‌های میوه‌فروشی، اغذیه‌فروشان سیار، هفته‌بازارها، بازارچه‌ها، بازارهای عصر و شب و … به طور منظم برگزار و مسائل مختلف در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این طرح، دستفروشان با ثبت نام در سامانه Bazar.Tabriz.ir تحت وب “بازار” و انتخاب محل، ساماندهی خواهند شد. بر این اساس، دستفروشانی که تاکنون در سامانه مربوطه ثبت نام نکرده‌اند، جهت ساماندهی و انجام فرایند کاری، باید با مراجعه به این سامانه مشخصات خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});