• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

«وام بدهید»! بیشترین درخواست مردم از رییس جمهور در سفر به زنجان

  • کد خبر : 40596
  • 12 آذر 1400 - 19:00
«وام بدهید»! بیشترین درخواست مردم از رییس جمهور در سفر به زنجان
یاز اکو - مدیر کل بازرسی استانداری زنجان گفت: بیشتر نامه‌ها و درخواست‌ها ثبت شده مردم در سامانه سامد مربوط به تسهیلات مالی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تسنیم، با سفر ریاست جمهوری به زنجان که ۲۷ آبان ماه سال‌جاری انجام شد سامانه ۱۱۱ برای ثبت درخواست‌های مردم استان زنجان از رئیس جمهور راه اندازی شد تا مردم درخواست‌ها، مشکلات و دغدغه‌های خود را با این سامانه در میان بگذارند.

در این راستا حسین همپا، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان اظهار داشت: بیش از ۵۶ هزار نامه و تماس مردمی که در سامانه سامد استان ثبت شده بودند تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد نامه‌ها ۳۶ هزار و تعداد تماس‌های ثبت شده ۲۰ هزار مورد است گفت:‌ بعد از ثبت و طبقه‌بندی نامه‌ها، آن‌ها به دستگاه‌های مرتبط ارجاع داده شدند و کد پیگیری از طریق پیامک به مردم ارسال شده است. همینطور قرار است بعد از بررسی‌ها توسط دستگاه‌ها نتایج به آن‌ها اعلام خواهد شد و کسانی که کد پیگیری به آن‌ها ارسال نشده می توانند از طریق سامانه ۱۱۱ که در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان مستقر است پیگیر نامه یا تماس خود باشند.

بیشترین درخواست متقاضیان زنجان از رییس جمهور

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان به بیشترین درخواست متقاضیان اشاره کرد و افزود: در این میان استانداری ۹ هزار مورد، صندوق کارآفرینی ۸ هزار مورد، سازمان اقتصاد و دارایی ۶ هزار نامه، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۶ هزار نامه، اداره‌کل راه و شهرسازی ۳ هزار، سازمان جهاد کشاورزی ۲ هزار ، کمیته امداد ۲ هزار، دانشگاه علوم پزشکی یک‌ هزار و ۵۰۰ مورد (بابت کمک هزینه درمانی)، دادگستری یک هزار درخواست، سازمان بهزیستی یک هزار و ۵۰۰ مورد، یک هزار درخواست برای ۱۱ دستگاه اجرایی ثبت شده است.

وی بیان کرد: با دستور استاندار زنجان نامه‌ها در طول یک هفته رسیدگی و طبقه‌بندی شد و این در حالی است که بیشتر استان‌هایی که سفر ریاست جمهوری به آن‌ها انجام شده هنوز کار رسیدگی به نامه‌ها به اتمام نرسیده است.

همپا با اشاره به اینکه بیشتر نامه‌ها و درخواست‌ها مربوط به تسهیلات مالی است گفت: تعداد این درخواست‌ها در حدود ۲۰ هزار مورد است که بخشی مربوط به صندوق کارآفرینی، بخشی به سازمان اقتصاد و دارایی و بخشی هم برای درخواست کمک هزینه ازدواج و کمک معیشتی است که در صورت تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});