• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
انتقاد تند مدیر سرمایه گذاری شهرداری تبریز از شوراهای دوره دوم، چهارم و پنجم:

بیشترین پروژه های راکد مربوط به شوراهای دوره دوم و‌ چهارم بود

  • کد خبر : 40769
  • 14 آذر 1400 - 9:43
بیشترین پروژه های راکد مربوط به شوراهای دوره دوم و‌ چهارم بود
یاز اکو - مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز با انتقاد از عملکرد شورای دوره های دوم، چهارم و پنجم گفت: اکثر پروژه های راکد در شورای دوم و چهارم اتفاق افتاده است. در شورای پنجم مدیریت عالی شهری نه تفکر و نه اراده ای وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، رضا جمالی صبح روز یکشنبه ۱۴ آبان، در جلسه علنی شورای شهر تبریز اعلام کرد: اهمیت سرمایه گذاری و نیازهای شهری در حوزه سرمایه گذاری می تواند هزینه ها را در حمل و نقل و حوزه پسماند کمتر کند.

وی ادامه داد: پروژه های راکد و مشکل داری از شورای دوم و چهارم مانده اند، مشکلات بقدری هستند که سرمایه گذار راغب به سرمایه گذاری نیست. موضوع زیر ساختها مساله مهمی است.

جمالی افزود: شیوه نامه سرمایه گذاری که در دوره قبل نوشته شده و به عنوان پایلوت در کلانشهرهای دیگر استفاده خواهد شد. اطلس سرمایه گذار در ادوار گذشته طبق سلایق سرمایه گذار بود.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز تاکید کرد: سیستم سرمایه گذاری در شهرداری نهادینه نشده و گاهی به عنوان پیمانکار خطاب می شوند. ۱۶ سال است که سرمایه گذاری در تبریز فعال است.

جمالی با انتقاد از عملکرد دوره های قبلی شورا گفت: در شورای چهارم ۲۴ عدد قرار داد امضا شده که فقط یک مورد اجرا شده است. اکثر پروژه های راکد در شورای دوم و چهارم اتفاق افتاده است. در شورای پنجم مدیریت عالی شهری نه تفکر و نه اراده ای وجود داشت.

وی بیان کرد: مروارید خاور میانه که در اوایل دوره پنجم اتفاق افتاده بود و متوجه شدیم زمین فروخته شده است. متاسفانه بدنه شهرداری و مدیریت شهرداری گرایشی به سرمایه گذاری ندارند

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});