• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
8

شهردار در انتصاب مدیرعامل سازمان عون‌ابن علی مرتکب تخلف اداری شده است

  • کد خبر : 42530
  • 26 آذر 1400 - 12:00
شهردار در انتصاب مدیرعامل سازمان عون‌ابن علی مرتکب تخلف اداری شده است
یاز اکو - فرماندار تبریز با بیان اینکه سازمان عون ابن علی زیر مجموعه استانداری است، گفت: شهردار در عزل و نصب مدیرعامل این سازمان تخلف اداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در رابطه با قانونی یا غیرقانونی بودن حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان عون ابن علی اظهار داشت: اقدام شهردار محترم بدون هماهنگی بوده و وی مرتکب تخلف اداری شده است.

مهدوی با خاطرنشان کردن اینکه شهردار تبریز نمی‌تواند چنین حکمی صادر کند، ادامه داد: این سازمان زیر مجموعه استانداری است و مدیرعامل آن با حکم استاندار منصوب می‌شود و اقدام آقای شهردار تخلف اداری بوده و اعتبار قانونی ندارد و نمی‌دانیم به چه دلیلی ایشان این اقدام را انجام داده است.

فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان تبریز گفت: مدیران بایستی به قانون و شرح وظایف خود آشنا باشند و با کارهای غیرقانونی حاشیه درست نکنند و در عزل و نصب‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه دقایقی هرچند کوتاه در سایت اطلاع رسانی شهرداری تبریز نوشته شده است که استاندار پیشنهاد فرد مذکور را به شهردار داده است صحت ندارد و برابر بررسی‌های صورت گرفته چنین اقدامی مطابق با واقع نمی‌باشد و لذا مدیریت فعلی سازمان عون بن علی همچنان به قوت خود باقی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});