• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12
ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید

  • کد خبر : 4294
  • 29 بهمن 1399 - 12:00
در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید
یاز اکو - در پی انتشار برخی مطالب درباره دعوت از مردم برای ثبت نام و تحویل فوری خودرو توسط برخی افراد سودجو به ویژه در فضای مجازی، پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو اطلاعیه ای را برای آگاه‌سازی متقاضیان منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایکوپرس، در این اطلاعیه تاکید شده، بخشنامه‌های مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات شرکت ایران خودرو صرفا از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانیesale.ikco.ir منتشر می‌شود.

تمامی محصولات ایران خودرو در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه، پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر تا ۱۲ ماهه و مشارکت در تولید با موعد تحویل حداکثر تا ۲۴ ماهه طی قرعه کشی میان متقاضیان عرضه می‌شود.

این اطلاعیه با تاکید بر عدم دریافت وجه در زمان ثبت نام از متقاضیان، عنوان کرده است، پس از پایان فرآیند ثبت نام از طریق سایت  فروش محصولات، کد پیگیری به فرد متقاضی اختصاص یافته و به وی اعلام می‌شود.

همچنین با انجام مراسم قرعه کشی برای هر یک از طرح‌های فروش، به منتخبین پیامکی از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به شماره تلفن اعلامی آنها ارسال می‌شود. افزون بر این، نتایج هر قرعه‌کشی در پروفایل شخصی متقاضیان در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قابل مشاهده بوده و متقاضیان می‌توانند در تماس با ۰۹۶۴۴۰ نیز، از نتیجه ثبت‌نام خود آگاه شوند.

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو تاکید کرده، پس از واریز وجه توسط متقاضی نیز پیامک تایید واریزی برای وی از سرشماره یادشده ارسال می شود.

از سوی دیگر، تمامی قراردادهای تحویل شده به مشتریان و منتخبین قرعه‌کشی، ممهور به مهر نمایندگی‌مجاز بوده و بنابراین، اسناد قراردادهای تحویل شده توسط شرکت‌ها و یا افرادی که خود را منتسب به ایران خودرو می‌نامند، بی اعتبار بوده و فاقد ارزش قانونی است.

مرجع رسمی اخبار ایران خودرو (ایکوپرس) تاکید کرده، فروش و تحویل خودرو با قیمت‌های اغوا کننده و یا خارج از شرایط اعلامی از سوی این شرکت جزء مصادیق بارز کلاهبرداری به حساب می آید.

هرگونه پرداخت در صورت برنده شدن، صرفا از طریق درگاه رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پروفایل شخصی متقاضیان و منتخبین شرکت در قرعه‌کشی قابل پرداخت بوده و شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسوولیتی در خصوص ثبت‌نام‌ها و پرداخت‌های خارج از شرایط عنوان شده ندارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});