• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4

کمترین میزان پرونده‌ها در دستگاه قضایی آذربایجان‌شرقی مربوط به جرایم مطبوعاتی است

  • کد خبر : 42985
  • 29 آذر 1400 - 13:30
کمترین میزان پرونده‌ها در دستگاه قضایی آذربایجان‌شرقی مربوط به جرایم مطبوعاتی است
یاز اکو - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: بخش عمده‌ای از رسانه‌های استان معتقد به قانون بوده و ارزش‌ها و حرمت‌ها را حفظ می‌کنند و بر این اساس کمترین میزان پروندها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در آیین تحلیف اعضای هیات منصفه آذربایجان شرقی اظهار کرد: وظیفه‌ی مطبوعات اطلاع رسانی درست و شفاف است. چرا که اگر اطلاع رسانی درست و دقیق نباشد مردم نمی‌توانند تحلیلی صحیح از امور داشته باشند.

وی ادامه داد: مطبوعات می‌توانند زمینه فکری در خصوص مسائل فرهنگی و سیاسی و اجتماعی در ذهن مردم ایجاد کند. زمانی می‌تواند اطلاع رسانی دقیق داشته باشد که معتقد به قانون بوده و ارزش‌ها و حرمت‌ها را حفظ کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: اگر خدایی نکرده رسانه‌ای باشد که قانون را قبول نکند و یا به نحوی بر اساس علاقه مسائل را تفسیر به رای کند نمی‌تواند دیدگاه مناسبی در جامعه ارائه کند.

وی افزود: خوشبختانه بخش عمده‌ای از رسانه‌های استان بسیار خوب هستند. عمده آنها معتقد به قانون بوده و ارزش‌ها و حرمت‌ها را حفظ می‌کنند.

خلیل الهی خاطرنشان کرد: کمترین میزان پروندها در دستگاه قضایی استان مربوط به جرایم مطبوعاتی است هرچند دیدگاه دستگاه قضایی این است که با ارجاع پروندهای به شوراهای حل اختلاف تخصصی مطبوعات پرونده‌هایی مربوط به حوزه مطبوعات وارد دستگاه قضایی نشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});