• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

دفتر مرکزی انجمن یئنی یول گشایش یافت

  • کد خبر : 4332
  • 29 بهمن 1399 - 14:40
دفتر مرکزی انجمن یئنی یول گشایش یافت
یاز اکو - دفتر مرکزی انجمن یئنی یول با حضور تقی زاده معاون جوانان اداره ورزش و جوانان، حجت الاسلام حسینی از اداره تبلیغات اسلامی و هادی نیا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی مراسمی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، در این مراسم، تقی زاده با اشاره به ظرفیت های موجود استان و تبریز در حوزه ازدواج خواستار همکاری انجمن های فعال در حوزه ازدواج شد و افزود: جوانان مجرد ما نیازمند کمک و راهنمایی برای ازدواج مناسب بوده و والدین هم باید به میسرشدن آن کمک کنند.

معاون اداره جوانان با اشاره به نمونه های فعالیت موفق انجمن ها در حوزه جوانان خواستار استفاده از تجربیات همدیگر و اجرای فعالیت های جدید و مبتکرانه در حوزه ازدواج شد.

حجت السلام حسینی نیز طی سخنانی با تاکید بر کم کاری در حوزه ازدواج، بر فعالیت بیشتر در این حوزه و حمایت از واسطه گری ازدواج برای مجردان شد.

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به ضعف مبانی اعتقادی در خانواده ها و صدماتی که به ازدواج می زند، به مواردی از جمله صداقت، پرهیز از دروغگویی و شفافیت مجردان در ازدواج اشاره کرد.

هادی نیا نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجمن یئنی یول، بر فعالیت های مبتکرانه و خلاقانه با چاشنی جسارت در حوزه ازدواج برای فرهنگ سازی و استفاده از تعالیم اسلامی ایرانی اصیل تاکید کرد.

در ابتدای مراسم نیز کمال الدین نیک رفتار خیابانی موسس و مدیر انجمن یئنی یول تبریز، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ۳ ساله انجمن، خواستار همکاری اداره جوانان در نهادینه سازی و فرهنگ سازی ازدواج های آسان، آگاهانه و عاشقانه شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});