به گزارش پایگاه خبری یاز اکو محمد فرج پور باسمنجی در ادامه نوشت: رسیدن به آسیای میانه ،ارمنستان ،اذربایجان ، گرجستان ،بندر باطومی و دریای سیاه با شعار و ذوق زدگی و تبلیغات محقق نمیشود.
ساخت اتوبان ۱۴۵ کیلومتری تبریز-ارمنستان که ۱۱ سال پیش اغاز شده با چند درصدی اجرا با قطع اعتبار ملی نیمه تمام رها شده و کارشناسان می گویند این اتوبان با اتصال به اتوبان پیامبر اعظم (ص)می تواند به شاهراه حیاتی حمل کالا و مسافر ایران و کشور های همسایه تبدیل شود. هر گونه اتصال به بزرگراههای ارتباطی قفقاز و ترکیه و دریای سیاه منوط به تکمیل اتوبان تبریز -ارمنستان است.
به فکر اتمام آن باشید؛ احداث بزرگراه سواحل ارس، راه آهن جلفا-اصلاندوز و اتوبان تبریز-ارمنستان نیاز حیاتی اقتصاد، گردشگری و صنعت حمل و نقل امروز ایران است.