• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

تاکید نماینده مجلس بر تکمیل تئاتر شهر و مقبره الشعرای تبریز

  • کد خبر : 4530
  • 01 اسفند 1399 - 12:00
تاکید نماینده مجلس بر تکمیل تئاتر شهر و مقبره الشعرای تبریز
یاز اکو - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بر بازگشت تبریز به جایگاه اصلی خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری در حوزه فرهنگ و هنر، باید تکمیل ساختمان تئاتر شهر تبریز و مقبره الشعرا در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، روح‌الله متفکرآزاد روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با تشکر از اقدامات ارزشمند مدیرکل فقید ارشاد استان در حوزه‌های فرهنگ و هنر، اظهار کرد: امیدوارم در دوره جدید، فصل نوینی از توسعه فرهنگی و هنری تبریز و آذربایجان شرقی رقم بخورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، بر بازگشت تبریز به جایگاه اصلی خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری در حوزه فرهنگ و هنر، باید تکمیل ساختمان تئاتر شهر تبریز و مقبره الشعرا به عنوان نمادهای فرهنگی تبریز از جمله اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعامل با سایر نهادها باشد.

وی، توجه به زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی در حوزه‌های فرهنگ و هنر را بسیار با اهمیت دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان مرجع اصلی و رسمی فرهنگ و هنر استان، به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبر انقلاب در ۲۹ بهمن، درباره نقش تبریز و آذربایجان در مقاطع گوناگون تاریخ ایران هم اشاره کرد و گفت: حضرت آقا همچون گذشته اثرگذاری تبریز و آذربایجان در تحولات کشور را یادآوری کردند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آذربایجان برای ایران جایگاه آفرید و این باور حضرت آقا است و در حقیقت فرمایشات متقن و اساسی در این باره داشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر انقلاب نقش جدی را برای آذربایجان قائل بودند و البته امروزه نیز این دیار همچون گذشته جریان ساز خواهد بود.

متفکرآزاد اظهار کرد: ما سعی خواهیم کرد که در مقاطع پیش رو هم نقش آفرینی کنیم، زیرا سخنان رهبر معظم انقلاب بیش از پیش وظیفه‌مان را سنگین‌تر خواهد کرد.

وی در دیدار با سید قاسم ناظمی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن بررسی مشکلات هنرمندان در ایام کرونا وعده داد تا مشکلات این عرصه را از طریق مجلس و وزرات ارشاد پیگیری کند. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});