• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

«یاز اکو»، اولین پایگاه خبری اقتصادی آذربایجان به جرگه‌ی رسانه‌ها پیوست

  • کد خبر : 4561
  • 01 اسفند 1399 - 13:34
«یاز اکو»، اولین پایگاه خبری اقتصادی آذربایجان به جرگه‌ی رسانه‌ها پیوست
«یاز اکو»، به عنوان نخستین پایگاه خبری اقتصادی آذربایجان با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جرگه‌ی رسانه‌ها پیوست.

«یاز اکو»، اولین پایگاه خبری و تحلیلی اقتصادی آذربایجان، رسانه ​ای غیر انتفاعی و غیردولتی است که قصد دارد خلاء و کمبود جدی نبود یک رسانه‌ی تخصصی در حوزه‌ی اقتصاد منطقه را پر کند و به طور تخصصی به حوزه‌ی اقتصادی و شاخه ​های مربوط به آن پرداخت ‌کند.

از لحاظ جغرافیایی، این رسانه بر منطقه‌ی آذربایجان تمرکز دارد و تلاش خواهد کرد تا با واکاوی مسائل، انتقاد سازنده، پیگیری مطالبات و معرفی پتانسیل​ ها گامی هر چند کوچک در راه توسعه و اعتلای اقتصادی بردارد.

با توجه به رویکردهای نوین، «یاز اکو» بر ضرورت اطلاع‌رسانی سریع و به هنگام از طریق روش‌های به‌روز و کارآمد تمرکز دارد و این پایگاه خبری-تحلیلی قصد دارد علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار حوزه‌ی اقتصاد برای مخاطبان عمومی و و ارائه‌‌ی گزارش‌ها و گفت‌وگوهای تحلیلی درباره‌ی مسائل روز و همچنین مسائل مهم و ساختاری جامعه با تمرکز بر اخبار پوششی و تولیدی و با اتکا به نیروهای باتجربه و متخصص، ادبیات تخصصی و حرفه‌ای جدیدی در حوزه‌ی اخبار اقتصادی و توسعه تولید کند.

پایگاه خبری «یاز اکو» به مدیرمسئولی نوید محمدی و سردبیری ساسان نیک‌رفتار خیابانی به طور رسمی از اول اسفند ماه ۱۳۹۹ رونمایی شد.

پایگاه خبری «یاز اکو» به نشانی www.yazeco.ir در دسترس عموم قرار دارد و علاوه بر آن، مخاطبان می‌توانند از طریق اینستاگرام و همچنین کانال تلگرام به نشانیyazeco @ آن را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});