• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

آذربایجان‌شرقی در تولید مقاطع فولادی رتبه نخست کشور را دارد

  • کد خبر : 4570
  • 01 اسفند 1399 - 18:30
آذربایجان‌شرقی در تولید مقاطع فولادی رتبه نخست کشور را دارد
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از تکمیل فرایند زنجیره ارزش در صنایع خودرو، غذایی و فولاد خبرداد و گفت: این استان در تولید مقاطع فولادی رتبه نخست کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حبیب امین زاده روز پنج شنبه در گفت و گویی با اشاره به تولید محصولات فولادی با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی، گفت: این استان همچنین با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای رقابتی جهان حضور پررنگی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع فولادی در آذربایجان شرقی و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در دهه‌های سوم و چهارم بعد از انقلاب، اظهار کرد: آذربایجان شرقی با واحدهای فولادی دارای تکنولوژی‌های نوین، رتبه سوم کشوری در زمینه فولاد را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صنایع فولادی بویژه توسعه فولاد میانه و افزایش تولید آهن اسفنجی در این مجموعه که خوراک سایر واحدها می‌باشد را از دیگر برنامه‌های مهم استان در سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: در صنایع فولادی بعد از انقلاب به همت صنعتگران بخش خصوصی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.

امین زاده با اشاره به رتبه دوم کشوری آذربایجان شرقی در زمینه شیرینی و شکلات، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم استان بعد از انقلاب از نظر تکنولوژیکی و صادرات محوری، صنایع شیرینی و شکلات است و این صنعت ارزآور و اشتغال زا در استان رونق بسیار خوبی دارد و ظرفیت‌های عمده صادراتی محصولات این حوزه، منجر به کسب عناوین برتر و نمونه ملی در صنایع شیرینی و شکلات شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});