• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

امسال بیش از ۱۹ میلیارد تومان در حوزه راهداری مراغه هزینه شد

  • کد خبر : 45873
  • 20 دی 1400 - 14:30
امسال بیش از ۱۹ میلیارد تومان در حوزه راهداری مراغه هزینه شد
یاز اکو - رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مراغه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳ طرح عمرانی با حدود ۱۹میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار در مناطق برون‌شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر شریفی روز دوشنبه اظهار داشت: روکش آسفالت هفت کیلومتر از جاده مراغه-هشترود در حوزه استحفاظی این شهرستان و همچنین لکه گیری هندسی و اجرای روکش آسفالت ٢ کیلومتر از باند برگشت بزرگراه مراغه-بناب و مسیرگشایی و ایجاد ارتباط بین روستاهای «مین‌باش حصارلو»، «گونه باخان»، «جهانگیرکندی» و «اورتاقشلاق» به طول هفت کیلومتر (به صورت امانی) از جمله اقدامات انجام شده در طول این مدت است.

شریفی افزود: احداث زیرگذر تقاطع داش آتان، احداث و تعریض پل چکان، آغاز عملیات اجرایی پل باکسی تازه کند، احداث دیوار حایل جاده روستائی آشان به یای شهری و احداث پل سه دهانه ١٠ متری خطب از دیگر پروژه‌ های فعال این شهرستان در حوزه راهداری در سال جاری هستند.

بهسازی راههای اصلی و روستایی

وی بیان کرد: در طول سال جاری در زمینه بهسازی راههای اصلی و روستایی اقدامات چشمگیری از قبیل شانه‌سازی و تعریض نقاط آسیب‌پذیر جاده مراغه-هشترود به طول هشت کیلومتر، لکه‌گیری تمامی جاده های اصلی و روستایی با استفاده از ۸۰۰ تن آسفالت گرم و سرد، تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی شنی به طول ۱۵۰ کیلومتر، خط‌کشی ۱۳۰ کیلومتر از جاده های شهرستان و نصب و تعمیرات گاردریل و حفاظ‌های فلزی به طول ١/۵ کیلومتر، نصب و ساماندهی علائم عمودی بیش از ٣۵٠ مورد، تعریض و اصلاح چهار مورد از قوس‌های تند و حادثه ساز و ایمن سازی پرتگاه‌ها، توسط راهداران مراغه‌ای صورت گرفته است.

شریفی اضافه کرد: کنترل و بازدیدهای مستمر از ناوگان‌ حمل و نقل باری و مسافری و شرکت‌های فعال در این بخش توسط نمایندگان و کارشناسان راهداری از جمله نقش‌های نظارتی می باشد که در طول سال انجام شده است.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مراغه همچنین به حمل و دپوی نمک مورد نیاز راهداری زمستانی، اورهال و تجهیز ماشین آلات، انجام بموقع عملیات برفروبی و نمکپاشی توسط راهداران همیشه در صحنه اشاره کرد و از فعالیت شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});