• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

طرح کمیسیون آموزش برای ساماندهی ۲۰۰ هزار نیروی غیر رسمی در آموزش و پرورش

  • کد خبر : 46032
  • 21 دی 1400 - 17:00
طرح کمیسیون آموزش برای ساماندهی ۲۰۰ هزار نیروی غیر رسمی در آموزش و پرورش
یاز اکو - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح جدید ۷ ماده‌ای برای ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این طرح که در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد، ادغام شده همه طرح‌های ارائه شده به کمیسیون در زمینه ساماندهی نیروی انسانی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی با قراردادهای غیررسمی در آموزش و پرورش وجود دارد که جذب آن‌ها براساس اصول شکل نگرفته و به شکل دعوت به همکاری بوده است و در حال حاضر نیز به شکل حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، برون سپاری، پیش دبستان و به شکل‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در واقع نزدیک به یک سال است که ۷ طرح در زمینه ساماندهی نیروی انسانی به کمیسیون آموزش ارائه شده که این طرح‌ها در کمیسیون آموزش مجلس ادغام و در کمیته آموزش و پرورش مجلس بررسی شد و خروجی آن یک طرح در قالب ۷ ماده است که در کمیسیون مطرح و تاکنون دو ماده از آن بررسی شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: ایرادات این طرح نیز بیان و طرح به کمیته آموزش و پرورش مجلس در جهت رفع ایرادات ارسال شده است و این ایردات شب گذشته در جلسه کمیته مرتفع و امروز مجددا در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه همزمان دولت نیز طرحی در این زمینه در دست تدوین دارد، یادآور شد: ظرف دو هفته آینده طرح جدید ۷ ماده‌ای ما نهایی خواهد شد، البته در صورتی که لایحه دولت به مجلس و کمیسیون برسد؛ اولویت ما لایحه دولت خواهد بود، در غیر این صورت طرح مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});