• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

علیزاده: صادرات مستقیم سیب به روسیه از امروز آغاز می‌شود

  • کد خبر : 46222
  • 22 دی 1400 - 18:20
علیزاده: صادرات مستقیم سیب به روسیه از امروز آغاز می‌شود
یاز اکو - نماینده مراغه با اشاره به تدابیر وزارت کشاورزی برای حل مشکل سیب گفت: قرار است از امروز صادرات مستقیم سیب به روسیه آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علی علیزاده در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: هفته پیش در تذکری به دولت به خصوص وزرای صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی درباره وضعیت سیب ابراز نگرانی کردم که وزیر کشاورزی به این موضوع توجه کرد و معاون وزیر برای کمک به کشاورزان و باغداران برنامه ریزی انجام دادند.

وی ادامه داد: قرار است از امروز صادرات مستقیم سیب به روسیه آغاز شود و همچنین در تهران سیب در ۲۸۰ نقطه عرضه شود و صادرات به هند و پاکستان با استفاده از خطوط کارگو هواپیمایی انجام شده و همچنین اجازه واردات انبه در ازای واردات سیب تدارک دیده شده تا مشکل سیب حل شود.

این نماینده مجلس در تذکری به وزرای صمت، کار و میراث فرهنگی درباره قالیبافان گفت: فرش دستباف ایرانی یکی از میراث های ملی و منابع اشتغال است اما امروزه با افزایش هزینه های تولید و مواد اولیه و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده به دلیل عدم بازاریابی مناسب مشکلات زیادی برای قالیبافان به وجود آمده، باید فکری به حال قالیبافان شود نه اینکه بیمه آن ها حذف شود.

علیزاده در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم حل مشکل معیشت کارکنان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد و مجموعه کارکنان و اساتید آن به مجموعه فراموش شده تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});