• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

شهرداران سابق درباره تخلفات مجتمع های پزشکی تبریز شفاف سازی کنند

  • کد خبر : 46249
  • 23 دی 1400 - 9:15
شهرداران سابق درباره تخلفات مجتمع های پزشکی تبریز شفاف سازی کنند
یاز اکو - کمتر کسی را در تبریز می توانید بیابید که حوالی صبح و عصرها بتواند براحتی از بلوار آزادی در محدوده مجتمع های پزشکی شیخ الرییس و بهاران و نیز بیمارستان بهبود در خیابان ارتش بدون ترافیک لجام گسیخته و غیرقابل کنترل تردد نماید!

یاز اکو؛کمال الدین نیک رفتار خیابانی_ هر شهروند تبریزی از مکان ایجاد این مجتمع های پزشکی گلایه مند بوده و علت آن هم ترافیکی هست که در محل ایجاد کرده و آسایش مردم و ساکنان را بر هم زده اند.

اینکه من شهروند تبریزی نمی توانم در سایه بی تدبیری شهرداری، از این مکان که از شاهراه های اصلی تبریز برای رسیدن به چهار راه آبرسان و یا مرکز شهر در بهترین ساعات فعالیت یعنی صبح ها و بعد از ظهرها تردد نمایم، یکی از شوخی های تلخی هست که متاسفانه در تبریز رنگ واقعیت به خود گرفته و اعصاب آنها را نشانه رفته است.

معرفی مقصران تاسیس مجتمع های پزشکی در مرکز شهر

روح الله رشیدی عضو شورای شهر تبریز در گفتگوی اخیر با اصحاب رسانه با اشاره به مجتمع های پزشکی مشهور شیخ الرییس و بهاران در محدوده مرکزی شهر گفت: مجتمع های پزشکی شیخ الرییس و بهاران فاقد مجوزهای لازم بوده و تخلف داشته اند!

وی در ادامه سخنانش گفته است که کاربری مجتمع پزشکی بهاران مسکونی بوده که تبدیل به ساختمان پزشکان شده است و این یک تخلف است. پارکینگ ساختمان بهاران قرار بود تجاری و طبقات آن مسکونی باشد و الان از پارکینگ آن فقط پزشکان استفاده می‌کنند.

رشیدی تصریح کرد: چرا ساختمان شیخ الرئیس تا به امروز پروانه ندارد؟ چرا این تخلفات اتفاق افتاده است؟ و چه کسانی برای آنان مجوز صادر کرده اند؟

البته به احتمال زیاد همین موضوع درباره بیمارستان بهبود در خیابان ارتش نیز بوقوع پیوسته است.

تخلف در شهرداری ها !

بر اساس قانون شهرداری ها مسئولیت ساخت و ساز در محدوده شهری و ارائه پروانه و مجوزهای لازم می باشند. منتهی این مجوزها بر اساس نص صریح قانون باید بر اساس رعایت حال شهروندان و محافظ آرامش آنها باشد.

در چنین شرایطی شنیدن خبر تخلف پزشکان در ایجاد مجتمع های درمانی و همچنین تخلف شهرداری در تجاوز به حقوق شهروندان جای تاسف دارد. قشر پزشک که برای محافظت از جان مردم قسم خورده و شهرداران هم که از مدافعان اصلی حقوق شهروندان بشمار می آیند و لذا هر دو قشر در انجام وظایف شان کوتاهی نابخشودنی نموده اند.
نهادهای نظارتی نظیر فرمانداری- استانداری- دادستان عمومی و مقامات قضایی و وزارت اطلاعات چرا جلوی چنین تخلفی را به موقع نگرفته اند؟

اینکه اماکن مرکزی شهر برای ایجاد مجتمع های پر رفت و آمد پزشکی و درمانی مناسب نیستند را هر شهروندی می داند اما جالب اینجا هست که شهرداران مان اینرا نمی دانند! و یا می دانند و مسائل دیگری پشت پرده این تصمیمات وجود داشته که مطمئنا مصالح شهروندان و آسایش آنها نبوده است!

ما شهروندان تبریزی همچنان منتظر پاسخ گویی و شفاف سازی شهرداران وقت در مورد مجوزهای این مجتمع های مخل آسایش هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});