• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

کشف ۳۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در مراغه

  • کد خبر : 46280
  • 23 دی 1400 - 11:15
کشف ۳۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در مراغه
یاز اکو - فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳۶ دستگاه ماینر غیرمجاز از یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سرهنگ توحید فارسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد صنعتی در اطراف مراغه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس پس از هماهنگی های لازم قضایی با همکاری عوامل اداره برق پس از شناسایی این واحد در یک عملیات ویژه و در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد۳۶ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۴۵۰ میلیون تومان برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.

وی افزود: براین اساس، از شهروندان تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور، به ویژه پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});