• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

۲۴۰ پرونده سند اراضی کشاورزی در چاراویماق تشکیل شد

  • کد خبر : 46288
  • 23 دی 1400 - 12:00
۲۴۰ پرونده سند اراضی کشاورزی در چاراویماق تشکیل شد
یاز اکو - سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: ۲۴۰ پرونده توسط مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی برای اراضی کشاورزی شهرستان تشکیل و از این تعداد برای ۱۲ فقره سند تک برگ صادر شد و مابقی نیز در هفته‌های آتی تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، شهرام اکبری روز پنجشنبه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، جهت صدور اسناد کاداستر با همکاری مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به اداره ثبت معرفی شده است.

وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تثبیت محدوده اراضی ملی و غیرملی، و با توجه به اهمیت و نقش صدور مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پیرو تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، اقدام به عقد تفاهم نامه فی مابین با مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرده است.

وی بیان کرد: هدف از عقد این تفاهم نامه انجام عملیات ترویجی و تسهیل گری برای تشکیل پرونده اولیه جهت صدور سند اراضی کشاورزی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});