• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

تسلا فروش کالاهای خود را با استفاده از دوج کوین راه‌اندازی می‌کند

  • کد خبر : 46433
  • 24 دی 1400 - 19:00
تسلا فروش کالاهای خود را با استفاده از دوج کوین راه‌اندازی می‌کند
یازاکو - این شرکت شروع به پذیرش دوج کوین برای کالاهای خود می نماید با این حال، تسلا گفت که آنها برای خریدهای DOGE بازپرداختی صادر نمی‌کنند.

به گزارش واحد ترجمه‌ی پایگاه خبری یازاکو، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که اکنون دوج را به عنوان پرداخت برای کالاهای شرکت می‌پذیرد. محصولات واجد شرایط در فروشگاه تسلا را، می‌توان با ارسال DOGE به کیف پول Dogecoin تسلا خریداری کرد.

در اعلامیه‌ی دیگری این شرکت تصریح کرد که هیچ رمز ارز دیگری به غیر از دوج را برای خرید محصولات نخواهد پذیرفت و در صورت ارسال سایر ارزها، این ارزها بازپس فرستاده نخواهند شد. علاوه بر این، اقلام خریداری شده با استفاده از دوج قابل بازگشت، تعویض یا لغو نیستند.

بیلی مارکوس، خالق Dogecoin، فوراً به این خبر واکنش نشان داده و در توییتی نوشت: “خب، دوستاران Dogecoin ، شما می دانید چه کاری باید انجام دهید.”

در واکنش به این توییت و خبر، برخی توییت کردند که قبلاً کالاهایی را با استفاده از DOGE خریداری کرده‌اند. کاربر توییتر Dogecoin_GER یک اسکرین شات از سفارش خود را به صورت آنلاین منتشر کرد و نوشت: «تسلا تکیلا در راه آلمان!»

یک ماه پیش بود که تسلا تأیید کرد که آنها شروع به پذیرش DOGE، برای محصولات خود خواهند کرد. این خبر منجر به افزایش ۲۵ درصدی قیمت برای این میم کوین در آن زمان شد. امروز، تنها چند ساعت پس از اجرای پرداخت‌های DOGE، قیمت آن افزایش ۱۸٫۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

در آذرماه، این میلیاردر نظر خود را در مورد مقایسه DOGE ، با بیت کوین بیان کرد. به گفته ماسک، “اگر دوج به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شد ولی با این حال این کوین برای تراکنش‌ها مناسب‌تر است.” او اظهار داشت که DOGE اندکی تورم‌زا است و این افراد را تشویق می‌کند که آن را به جای استفاده از تراکنش‌ها، به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

در همین حال، تسلا ممکن است تنها شرکتی نباشد که اجرای فروش محصولات را با استفاده از رمز ارزها در سال جاری آغاز کرده است. نظرسنجی انجام‌شده توسط ویزا نشان می‌دهد که شرکت‌های کوچک و متوسط نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ از پرداخت‌های رمزنگاری شده استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});