• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

پیگیری تبدیل روستای اسفهلان تبریز به شهر

  • کد خبر : 46974
  • 28 دی 1400 - 13:45
پیگیری تبدیل روستای اسفهلان تبریز به شهر
یاز اکو - نماینده مردم تبریز در مجلس از تبدیل روستای اسفهلان به شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: ما نشستی با فعالان حوزه صنایع بازار داشتیم و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادیم همچنین مسائل مربوط به بورس مطرح شد و حمایت از بسته حمایتی دولت برای تثبیت بازار بورس از جمله برنامه‌های مورد تاکید فعالان حوزه بورس بود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حضور در اسفهلان یکی از روستاهای بزرگ اطراف تبریز که از ظرفیت شهر شدن برخوردار است از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و علاوه بر دیدار با مردم، نشستی با اعضای شورای این منطقه داشتیم و برنامه‌های آنها برای تبدیل این روستا به شهر را مورد بررسی قرار دادیم. چرا که استانداری نیز نظر موافق خود در این مورد را به تهران اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: ما دیدار مردمی در شهر باسمنج داشتیم و مسائل مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم، کما اینکه انجمن رانندگان این منطقه در مورد سامانه پایانه اعلام بار با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند و درخواست تکمیل سالن اعلام بار باسمنج و اتصال آن به سیستم هوشمند را داشتند تا از اعلام بارهای غیررسمی که نوعی فرار بار گفته می‌‎شود، جلوگیری شود، بنابراین این مشکل آنها را در قالب تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی مطرح کردم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برگزاری نشست با مجموعه نمایندگان کوره‌های سفال و آجرپزی که با مشکل نرخ سوخت مواجه هستند و نسبت به ۱۰ درصدی که برای پتروشیمی‌ها اعلام شده و برای آنها بسیار سنگین است، اعتراض داشتند بنابراین برای رفع این مشکل تذکر کتبی نوشتیم، همچنین تعدادی از نمایندگان طرح اصلاح این موضوع را در قالب طرح یک فوریتی مطرح کرده بودند که تصویب شد و قطعا مشکل این بخش را نیز رفع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});