• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

حزب حاکم بر ترکیه جلسه‌ای را به صورت متاورس برگزار کرد

  • کد خبر : 47337
  • 01 بهمن 1400 - 17:15
حزب حاکم بر ترکیه جلسه‌ای را به صورت متاورس برگزار کرد
یازاکو _ حزب حاکم ترکیه جلسه‌ای را در metaverse برگزار کرد که در آن، درباره‌ی مقررات ارز دیجیتال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو، آک پارتی، حزب حاکم ترکیه، اولین نشست متاورس خود را روز دوشنبه برگزار کرد که در آن درباره مقررات آتی کریپتو بحث و گفتگو شد.
به گزارش یاز اکو به نقل از کوین تلگراف، مجمع ملی بزرگ ترکیه (TBMM) میزبان اولین نشست خود در متاورس بود. در این جلسه مجازی معاونان گروه TBMM ماهیر اونال و مصطفی الیتاش به همراه اومر ایلری، معاون آک پارتی و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور داشتند.
از نظر فیزیکی، الیتاش از ساختمان پارلمان در جلسه شرکت کرد، در حالی که اونال و ایلری در محل حزب آک پارتی (AKP) حضور داشتند. یونال به خبرگزاری دولتی گفت که صحبت راجع به مقررات کریپتو نکته برجسته این جلسه بوده و همچنین افزود که دارایی‌های رمزنگاری به قوانین مالی و قانونی نیاز دارند.
Elitaş که اخیراً میزبان جلسه‌ای با نمایندگان اکوسیستم کریپتو ترکیه در TBMM بود، تأکید کرد که دور ماندن از دنیای مجازی غیرممکن است. او افزود: “من معتقدم که جلسات مبتنی بر متاورس به سرعت رشد خواهد یافت و به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل خواهد شد.”
همچنین انتظار می‌رود الیتاش روز پنجشنبه با نمایندگان بایننس در ترکیه دیدار کند. همانطور که قبلا گزارش شده بود، نمایندگی بایننس در ترکیه پس از ناکامی در ممیزی برای نظارت بر رعایت قانون مبارزه با پولشویی، ۸ میلیون لیره ترکیه (حدود ۶۰۰۰۰۰ دلار) جریمه شده است.
اویلری گفت: از آنجایی که فناوری بلاک‌چین ،مالکیت‌های دیجیتالی را ممکن ساخته، ترکیه تلاش‌های خود را در این زمینه سرعت بخشیده است. وی با مشاهده متاورس به عنوان یک حوزه نوپا و در حال توسعه، پیش‌بینی کرد که می‌تواند در آینده بر بسیاری از صنایع کشور تأثیر بگذارد.
او خاطرنشان کرد که متاورس برای مدیریت محصولات و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه مناسب است و افزود که AKP می‌خواهد راه را برای یک اکوسیستم فراجهانی هموار کند.
ایلری استدلال کرد که پیشرفت‌های دیجیتالی نیازمند جنبه‌های قانونی، اقتصادی و اجتماعی می‌باشند و حزب عدالت و توسعه در تلاش است تا سیاست‌هایی را در مورد دارایی‌های رمزنگاری و همچنین رسانه‌های اجتماعی برای محافظت از شهروندان و در عین حال توانمندسازی قابلیت‌های نوآوری را در ترکیه توسعه دهد.
در حالی که دولت ترکیه مشتاق فناوری بلاک‌چین و یک ارز دیجیتال است، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به دلیل موضع شدید خود در برابر ارزهای دیجیتال شناخته شده است. وی سال گذشته در یک جلسه پرسش و پاسخ عمومی، به کریپتو اعلان جنگ داد و گفت: ما مطلقاً هیچ قصدی برای پذیرش ارزهای دیجیتال نداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});