• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های وزارت صمت است

  • کد خبر : 4775
  • 03 اسفند 1399 - 11:45
جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های وزارت صمت است
یاز اکو - مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کمک به پویایی و جلوگیری از توقف واحدهای فولادی از اولویت‌های این وزارتخانه به ویژه معاونت صنایع معدنی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیف اله امیری، روز شنبه در بازدید از تعدادی از واحدهای فولادی آذربایجان شرقی افزود: واحدهای فولادی نقش بسزایی در تامین نیاز صنایع مختلف کشور و اشتغالزایی دارند و تدوام فعالیت ها از برنامه های این وزارتخانه است.

وی با تاکید بر ظرفیت های بالای صنایع معدنی در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در خصوص تغییرات در شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد، امید است با تصویب قانون فولاد در مجلس و ارائه آیین نامه اجرایی دقیق و حساب شده بار سنگینی از دوش جامعه تولیدکنندگان فولاد برداشته شود.

در جریان سفر مدیرکل دفتر صنایع معدنی و رییس اداره فولاد وزارت صمت، در جلسه مشترکی با هیات مدیره و تعدادی از اعضای انجمن فولاد آذربایجان مشکلات و مسائل پیرامون این حوزه بررسی شد.

در این جلسه جمعی از اعضای این انجمن مواردی در خصوص شیوه نامه و پیشنهادهای تغییر و اعمال آن در قانون محتمله مصوبه در مجلس ارایه کرده و بازنگری اساسی در سه اصل عرضه مواد اولیه، محصولات تولیدی نهایی در بورس کالا و نحوه قیمت گذاری در بورس کالا را خواستار شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});