• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

با ۹ میلیون چه لپ تاپ هایی می توانیم بخریم؟ (+جدول)

  • کد خبر : 4805
  • 03 اسفند 1399 - 14:00
با ۹ میلیون چه لپ تاپ هایی می توانیم بخریم؟ (+جدول)
یاز اکو - لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad V130- مدل PC را می توان با قیمت 9 میلیون و 200 هزار تومان خریداری کرد که جزو ارزان ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادنیوز، با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های تردد، این روزها میزان استفاده از گوشی های هوشمند و لپ تاپ برای شرکت در کلاس های دانشگاه و مدرسه و همچنین انجام دروکاری، بسیار بیشتر از قبل شده است.

بازار لپ تاپ و کامپیوتر تقریبا در طول یک سال اخیر نسبت به سایر بازارها، مشتریان خود را داشته و رکود کمتری در این بازار نسبت به سایر مشاغل مشاهده می شود؛ البته با توجه به نوسانات نرخ دلار ، یافتن محصولات ارزان کار راحتی نیست و برای خرید لپ تاپ ضمن جستجوی فراوان، باید دقت کافی داشت.

با 9 میلیون چه لپ تاپ هایی می توانیم بخریم؟ (+جدول)

برای خرید لپ تاپ با بودجه ۹ میلیون تومان تقریبا انتخاب های محدودی دارید؛ اما ۸ لپ تاپی که می توانید با این مبلغ خریداری کنید در ادامه لیست شده است؛

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو Ideapad V130- مدل PC را می توان با قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری کرد که جزو ارزان ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های بازار به شمار می رود. همچنین لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – A به قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});