• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

حمل دریایی محصولات صادراتی ایران به سوریه/ افتتاح خط منظم کشتیرانی به بندر لاذقیه سوریه

  • کد خبر : 4831
  • 03 اسفند 1399 - 18:45
حمل دریایی محصولات صادراتی ایران به سوریه/ افتتاح خط منظم کشتیرانی به بندر لاذقیه سوریه
یاز اکو -مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، عبداله حسومی از راه اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندرلاذقیه سوریه خبر داد و گفت: در راستای حمایت از صادرات کشور و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، خط کشتیرانی ویژۀ حمل محمولات صادراتی از ۲۰ اسفند ماه آغاز به کار می کند.

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: بر این اساس محمولات صادراتی توسط کشتی‌های ناوگان شرکت حمل فله، به صورت منظم و ماهی یک بار از ایران به سوریه توسط کشتی های چند منظوره که قابلیت حمل محمولات فله، کالای عمومی و کانتینر به طور مجزا یا ترکیبی دارند، حمل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نخستین محمولۀ در تاریخ بیستم اسفند به بندر لاذقیه ارسال می شود، گفت: تجار و صاحبان کالا می توانند جهت هماهنگی با امور حمل کالای عمومی این شرکت نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام کنند.

حسومی تصریح کرد: چنانچه راه‌اندازی این خط کشتیرانی با استقبال صاحبان کالا رو به رو شود، امکان حمل محمولات تا دوبار در ماه قابل انجام خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این خط کشتیرانی افزایش سهم ناوگان ملی از بازار حمل محمولات صادراتی و وارداتی در شرایط تحریم است.

شایان ذکر است طبق اعلام روابط عمومی شرکت حمل‌ فله، صاحبان کالا می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های۰۲۱۲۳۸۴۳۱۳۳و۰۲۱۲۳۸۴۳۱۴۲ تماس و یا از طریق پست الکترونیکی mkt-euroasia@sapidshpg.com اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});