• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

کشف انبارهای غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی در تبریز

  • کد خبر : 4857
  • 04 اسفند 1399 - 9:05
کشف انبارهای غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی در تبریز
یاز اکو -معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کشف چندین انبار غیرمجاز انواع دارو و مکمل‌های دارویی و طبیعی توسط معاونت غذا و دارو در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمدعلی تربتی اظهار داشت: در طی چند عملیات هماهنگ‌شده با سایر ارگان‌های نظارتی و اطلاعاتی استان چندین انبار بزرگ دارویی غیرمجاز در تبریز کشف و  پلمب شد.

وی افزود: در این انبارها انواع  دارو، محصولات مکمل دارویی و بهداشتی به‌صورت غیرمجاز و قاچاق نگهداری شده بود که محل‌های مورد نظر پس از لیست‌برداری توسط کارشناسان این معاونت  با دستور مقام قضایی پلمب شده و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص محصولات غیرمجاز دارویی کشف شده است، گفت: تلاش شبانه‌روزی همکاران ما با هماهنگی سایر ارگان‌های مرتبط استان عرصه را برای محصولات غیرمجاز سلامت محور در استان تنگ کرده و تقریبا به همه گزارش‌های واصله و یا کشف شده در این زمینه با جدیت تمام ورود کرده و تا اخذ نتیجه نهایی و معرفی به مراجع قضایی پیگیر موضوعات مرتبط هستیم.

تربتی افزود: در این انبارها بیش از ۳۰۰ نوع انواع محصولات دارویی و مکمل‌های دارویی کشف شده که کاملا غیرمجاز و در شرایط نامساعد نگهداری شده بود که متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در نظر داریم با هماهنگی و نظارت‌های بیشتر شاهد به حداقل رساندن و یا حذف محصولات غیرمجاز در محصولات سلامت محور استان باشیم و از طرف دیگر با تسهیل فرآیندهای صدور انواع مجوزهای بهداشتی و ارائه مشاوره‌های تولیدی و کارشناسی مسیر تولید را نیز هموار کرده تا فرصتی برای سوءاستفاده‌کنندگان در این زمینه فراهم نشود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: در نظر داریم با هماهنگی و نظارت‌های بیشتر شاهد به حداقل رساندن و یا حذف محصولات غیرمجاز در محصولات سلامت محور استان باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=4857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});