• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

شرکت پالایش نفت تبریز ۳۰ میلیون سهامدار دارد

  • کد خبر : 48834
  • 12 بهمن 1400 - 9:00
شرکت پالایش نفت تبریز ۳۰ میلیون سهامدار دارد
یاز اکو - مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: این شرکت، بنگاه اقتصادی بزرگ شمال‌غرب کشور بوده که در سال جاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات تحویل دولت می‌دهد و ۳۰ میلیون سهام‌دار دارد بنابراین هرگونه اطلاع رسانی ناصحیحی ظلم بزرگی در حق سهامداران است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، غلامرضا باقری در همایش سالانه فعالین فضای مجازی ناحیه سپاه امامت که در پالایشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای اعتلای سازمان‌های کشور بوده و این اعتلا تنها با تیم سازی مناسب در سازمان‌ها شکل می‌گیرد. برای اعتلای سازمان‌های کشور باید تیم سازی خوبی در جامعه انجام شود و افراد با آرمان‌های مشترک جمع شده و تحت رهبری قوی و با افکار نوین در یک نقطه‌ی آرمانی با یک‌دیگر توافق کرده و در راه رسیدن به آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز بر اساس همین تیم سازی شکل گرفت؛ افرادی که افکار متفاوتی داشتند تحت رهبری امام راحل(ره) جمع شده و مسیری را تنظیم کرده و به هدف خود رسیدند که تا امروز دشمنان ما سعی می‌کردند تا این تیم سازی را از بین ببرند اما به حول و قوه الهی موفق نشدند.

وی افزود: دهه فجر تنها یادآور روزهای گذشته نیست چراکه بخشی از آن یادآوری و بازگو کردن این دوران برای نسل جوان بوده تا با ایثارگری ‌های جوانان آن زمان آشنا شده و اقدامات آن دوران را بدانند اما امروزه بیشتر باید بر روی این موضوع تاکید شود که برای پیشرفت کشور چه اقداماتی باید انجام دهیم.

باقری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب محورهای آرمان‌های جدید کشور را ترسیم کردند و چندین سال است که روی آن سعی و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خود را به این زمینه نزدیکتر کرده و کشور را توسعه دهیم.

برای تیم سازی مناسب در کشور باید مدیریت ذهنی کنیم

وی همچنین بیان کرد: برای تیم سازی مناسب در کشور باید از نیروهای پر پتانسیل استفاده کرده و مدیریت ذهنی کنیم، یعنی در راستای اصلاح روش‌های تفکر افراد حرکت کنیم که در این حوزه فضای مجازی و رسانه وارد عمل شده و اقدامات بسیار دقیقی را انجام می‌دهند.

باقری یادآور شد: مردم به یکدیگر اعتماد بیشتری دارند، بنابراین اگر این امور به خوبی کنترل نشده و فضای مجازی به دست افراد تعلیم یافته مکتب حسینی واگذار نشود، افکار مهاجم تاثیر گذاشته و جامعه را متلاطم می‌کند.

وی در پایان افزود: فضای مجازی و رسانه باید در این زمینه ما را یاری کنند چراکه کشور را سازمان‌ها و سازمان‌ها را مردم می‌سازند لذا اگر مراقبت‌های لازم انجام نشده و مراقب دسیسه‌های دشمن نباشیم کشور به سوی تباهی حرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});