• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

شماره ۱۰ مجله «هنر و اقتصاد» ویژه ارج نامه «رضا همراز»

  • کد خبر : 5144
  • 06 اسفند 1399 - 9:45
شماره ۱۰ مجله «هنر و اقتصاد» ویژه ارج نامه «رضا همراز»
یاز اکو - شماره 10 مجله «هنر و اقتصاد» ویژه ارج نامه «رضا همراز» در آستانه انتشار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو این شماره از مجله «هنر و اقتصاد» نیز اختصاص به ویژه نامه ای در باره یکی از محققین و ژورنالیست های آذربایجانی- رضا همراز- تحت عنوان «همراز آذربایجان» دارد. در مورد نویسنده پرکار و کثیر التالیفی چون آقای رضا همراز، صرف نظر از اینکه ایشان چه کتابها و مقالاتی نوشته اند و چه کتابها و مقالاتی به راهنمایی و تشویق ایشان توسط دیگران نوشته شده اند، واضحترین «جاپا»ی ایشان را در مفهوم دقیق کلمه، در مکتبی می بینیم که به عنوان یک فعّال فرهنگی آن را گشوده و مدیریت کرده اند. او که روزگاری در «سایت رضا همراز» و امروز در کانال تلگرامی «سیزین همراز» و سردبیری مجله «غروب» بستری برای نوشتن و گفتن دیگران فراهم کرده که شاید فضایی مناسب تر از مکتب همراز برای ارائه فکر و اندیشه خود پیدا نمی کردند. این مکتب البته تک بعدی نبوده و نیست و در به روی هیچ فکر و اندیشه ای حتی مخالفان فکر و اندیشه صاحب مکتب نیز بسته نیست. جالب است که در این فضاهای تمرین دموکراسی گاه موافقان و مخالفان یک نظر که اغلب نیز مدعیان دموکراسی خواهی هستند فشار بر حذف دیگری دارند که البته با مخالفت همراز روبرو می شوند. همراز به عنوان یک مدیر صبور و متین مباحث را پیگری کرده و جز به ندرت در مقابل برخی که راه افراط می پیمایند موضع گیری نمی کند.
اکنون به پاس این همه اشک و عشق، و برای به جای آوردن شکران عملی این امر، ارج نامه ای تقدیم خوانندگان می گردد، گرچه می دانیم که این همه تحفه ای بیش نیست اما به ناچار بایستی باقی بماند برای روزگاری بعد…!
ارج نامه رضا همراز شامل ۴ بخش می باشد. بخش اول مربوط به یادداشت ها و بخش دوم نیز اختصاص به اشعاری دارند که برخی از چهره های فرهنگی و ادبی در باره این محقق نوشته اند. بخش سوم این مجموعه شامل «مقالات اهدائی» و آخرین بخش نیز مربوط به کتابشناسی و آثار قلمی ایشان می باشد.
دهمین شماره مجله «هنر و اقتصاد» بزودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به ضرورت های پیش آمده در نحوه توزیع نشریات، مجلات مختلف «گروه رسانه ای غروب» صرفا از طریق آبونمان توزیع و به فروش می رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=5144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});