• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 5213
  • 06 اسفند 1399 - 13:00
فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز راه‌اندازی می‌شود
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه نوآوری تبریز با مشارکت شهرداری تبریز خبر داد و خواستار پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی این پروژه از سوی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: توسعه اقدامات فناورانه و نوآورانه یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی است.

وی با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، اظهار کرد: انتظار داریم تا بخش خصوصی هم در این زمینه ارتباطات بیشتری با نهادهای متولی داشته باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: عملیات احداث و تجهیز فاز نخست این مجموعه در آینده نزدیک در فضایی نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع با همکاری شهرداری تبریز آغاز می‌شود.

پورمحمدی تاکید کرد: منطقه ویژه علم و فناوری برای جذب اعتبار و مسائل حقوقی در فرآیند راه‌اندازی این کارخانه، پیگیری‌های لازم را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نماینده تام‌الاختیار استاندار در هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان استقرار این منطقه و شهردار تبریز هم در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص کارخانه نوآوری تبریز پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=5213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});