• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

نمایندگان مجلس برای حل مشکلات بازنشستگان مصمم هستند

  • کد خبر : 5233
  • 06 اسفند 1399 - 17:30
نمایندگان مجلس برای حل مشکلات بازنشستگان مصمم هستند
یاز اکو - رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به ویژه اعضای این مجمع برای حل مشکلات مربوط به بازنشستگان سازمان تامین احتماعی هم قسم و مصمم هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یوسف داوودی روز چهارشنبه در نشست مشترک نمایندگان آذربایجان شرقی با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی از اراده و عزم جدی ۱۸ نماینده این استان برای جهت حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: بر همین اساس در تلاشیم مشکلات مربوط به تامین مالی بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین بازپرداخت بدهی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد، حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه برای این هدف باید از اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ دفاع کنیم، ابراز امیدواری کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان تامین اجتماعی با همکاری همدیگر در اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰، مصوبات خوبی داشته باشند که به نفع سازمان تامین اجتماعی و همچنین بازنشستگان این سازمان منجر شود.

داوودی اظهار داشت: در اصلاح لایحه تلاش داشتیم بیشتر از مصوبات کنونی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کمک شود، چون کمک به سازمان و دفاع از حق آنها در حقیقت کمک به کل افراد تحت پوشش این سازمان یعنی نیمی از جمعیت کشور است.

وی با بیان اینکه تلاش فراوانی از سوی مدیریت سازمان تامین اجتماعی برای افزایش بودجه به انجام رسیده است، ادامه داد: تمام تلاش ها برای انجام متناسب ‌سازی و ادامه آن به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

یکی از نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، گفت: اقدامات انجام گرفته همچون حذف دفترچه‌های کاغذی و تبدیل خدمات حضوری به غیرحضوری در تامین اجتماعی قابل قدردانی است و عملکرد این سازمان مثبت ارزیابی می شود.

مسعود پزشکیان اظهار داشت: به طور قطع به اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ رای مثبت خواهیم داد و شکی در این موضوع نیست.

وی با بیان اینکه اصلاح لایحه بودجه حق مردم است و باید انجام شود و رای ما کاملا مشخص بود و انجام این اتفاق برای بازنشستگان اتفاق بزرگی خواهد بود، اضافه کرد: مشکلات به وجود آمده در سازمان  تامین اجتماعی باید با کمک و بررسی همدیگر پیگیری شود تا بتوان اتفاقات مثبت را رقم زد.

بودجه ۱۴۰۰ پس از فرایندی رفت و برگشتی بین مجلس و دولت سرانجام با انجام اصلاحاتی از پاستور به بهارستان فرستاده شد تا از سوی نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گیرد. لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت به مجلس تقدیم شده و این اصلاحیه از دیروز سه شنبه در دستور کار نمایندگان قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=5233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});