• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ساعات کار مراکز تعویض پلاک خودرو اردبیل افزایش یافت

  • کد خبر : 53640
  • 14 اسفند 1400 - 18:00
ساعات کار مراکز تعویض پلاک خودرو اردبیل افزایش یافت
یاز اکو - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک خودرو این استان با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا،سرهنگ سیدحجت فتاحی روز شنبه در گفت و گو افزود: با توجه به نزدیکی عید نوروز و افزایش حجم مراجعه کنندگان از روز شنبه ۱۴ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تمامی مراکز تعویض پلاک در استان اردبیل از ساعت هشت صبح تا ۱۶ بعد از ظهر به شهروندان ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین از روز شنبه ۲۱ اسفندماه تا روز شنبه ۲۸ اسفندماه نیز تمامی مراکز تعویض پلاک در استان اردبیل از ساعت هشت صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به مردم و مراجعه کنندگان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، جلوگیری از ازدحام جمعیت، آسایش و رفاه مردم و ارائه خدمات بهتر را از جمله اهداف افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک عنوان کرد.

او اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم مراجعان به مراکز تعویض پلاک جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه ، رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: همراه داشتن وسایل بهداشتی و خودمحافظتی مانند ماسک و دستکش و همچنین نوشت‌افزار شخصی از جمله خودکار توسط مراجعان الزامی است.

سرهنگ فتاحی اضافه کرد: به افرادی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، پنج مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد مغان ، مشگین‌شهر، خلخال و بیله‌سوارمغان در استان اردبیل فعال است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});