• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

جزئیات جدید از استقلال مس آذربایجان و بورسی شدن تراکتور

  • کد خبر : 54489
  • 20 اسفند 1400 - 18:30
جزئیات جدید از استقلال مس آذربایجان و بورسی شدن تراکتور
یاز اکو - استاندار آذربایجان ‌شرقی خواستار همراهی قوه مقننه در رفع موانع و پیگیری مصوبات برای حمایت از باشگاه تراکتور تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس ، عابدین خرّم در دیدار رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با وی با تاکید بر اینکه به ورزش و باشگاه فوتبال تراکتور به چشم یک فرصت نگاه می‌کنیم، به تشریح روند پیگیری‌های خود و مجمع نمایندگان استان برای رفع مشکلات و حمایت از این باشگاه پرداخت و اظهار کرد: امیدواریم مجلس حمایت خود از مسیر آغاز شده برای حل ریشه‌ای مسائل ورزش استان و باشگاه تراکتور را ادامه داده و تقویت کند.

وی افزود: مسوولان محترم متوجه حساسیت و اهمیت موضوع تیم تراکتور هستند و تصمیمات خوبی در سطح مقامات عالی‌رتبه اتخاذ شده است.

خرّم گفت: خواسته به‌حق هواداران، طی شدن مسیر مشابه باشگاه‌هایی مثل سپاهان و ذوب‌آهن در برخورداری از حمایت صنایع بزرگ و نیز بورسی شدن این باشگاه همانند دو تیم تهرانی است.

وی از تداوم پیگیری‌ها و جلسات کارشناسی برای تاسیس شرکت مستقل مس آذربایجان که بتواند مالکیت باشگاه تراکتور را در شرکت‌های زیرمجموعه خود داشته و ضمن تأمین پشتوانه مالی و مدیریتی، امکان پذیرش در بورس را فراهم کند، خبر داد.

خرّم تصریح کرد: استقلال مس آذربایجان به معنای توقف سرمایه‌گذاری شرکت ملی مس در طرح‌های توسعه و فرآوری مس سونگون نیست؛ چرا که این معدن بیشترین ذخیره را داشته و تأمین‌کننده مواد اولیه واحدهای مسی کشور است.

وی همچنین گفت: انتقال مالکیت نباید به‌گونه‌ای باشد که انحلال باشگاه یا مشکلات سال‌های بعدی را سبب شود و بر همین اساس دقت زیادی لازم است تا مشکل به‌صورت ریشه‌ای حل شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار که سرپرست باشگاه تراکتور هم حضور داشت، گفت: جا دارد از آقای زنوزی، مالک فعلی باشگاه هم به‌خاطر پذیرش ریسک سرمایه‌گذاری در ورزش و همکاری که در باز کردن پنجره نقل و انتقالات، حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید تیم داشتند، تشکر کنیم.

وی، اظهار امیدواری کرد تراکتور در هفته‌های باقیمانده از لیگ برتر نتایج لازم را کسب کرده و از قعر جدول فاصله بگیرد تا ان‌شا‌ءالله با ثمر دادن تلاش‌ها در فصل آتی به وضعیت مورد انتظار یعنی قرار گرفتن در کورس قهرمانی برسد.

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با تأیید و تحسین نگاه فرصت‌محور استاندار آذربایجان‌شرقی به ورزش و باشگاه تراکتور، یادآور شد: نگاه ما و همه مسوولان کشور به این تیم پرهوادار، مثبت و ورزشی است و امیدواریم روند هوشمندانه و آینده‌نگرانه پیگیری‌های شما و نمایندگان محترم استان منجر به حصول نتیجه مطلوب و مورد رضایت هواداران پرشور شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});