• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اردوغان تاکید کرد: ما برای تبدیل ترکیه به یکی از ده اقتصادبرتر دنیا مصمم هستیم

  • کد خبر : 58666
  • 28 فروردین 1401 - 16:00
اردوغان تاکید کرد: ما برای تبدیل ترکیه به یکی از ده اقتصادبرتر دنیا مصمم هستیم
یاز اکو_رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت: ما مصمم هستیم از ظرفیت های خود بهترین بهره را ببریم و کشورمان را به یکی از 10 اقتصاد برتر جهان تبدیل کنیم.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت وی در مراسم افتتاح تونل فازلیس گفت: همانطور که همیشه می گوییم بزرگترین نقطه قوت ما اتحاد، همبستگی و برادری ملت ماست. اگر اجازه ندهیم کسی این جو برادری را مختل کند، با هم روی اهدافمان برای سال ۲۰۲۳ تمرکز کنیم و چشم‌اندازمان برای سال ۲۰۵۳ را بپذیریم، هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع راه ما شود.

اردوغان که از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم افتتاح تونل فازلیس که در جاده ساحلی مدیترانه قرار دارد و امکان حمل و نقل آسان تر بین مرکز استان آنتالیا و مناطق غربی آن را فراهم می کند، صحبت می کرد گفت: توجه به سرمایه گذاری ها و تلاش های انجام شده در ترکیه طی ۲۰ سال گذشته برای توسعه، افق روشنی را برای این کشور ترسیم می کند.

اردوغان گفت: ما ابزارها و توانایی هایی برای رقابت و حتی عملکرد بهتر در بسیاری از زمینه ها در کشورهای توسعه یافته داریم که زیرساخت های آنها فرسوده شده است.

وی ادامه داد:ما مصمم هستیم که از ظرفیت های خود بهترین بهره را ببریم و کشورمان را به یکی از ۱۰ اقتصاد برتر جهان تبدیل کنیم.

اردوغان افزود: با آگاهی از این واقعیت که هیچ سودی بدون هزینه و سختی نیست، سختی هایی را که امروز متحمل می شویم بهایی برای ترکیه بزرگ می دانیم که در دوره پیش رو به آن دست خواهیم یافت.

اردوغان در ادامه سخنان خود گفت:  ترکیه اکنون در معتبرترین موقعیت تاریخ نزدیک خود قرار دارد. در بخش تولید اقتصاد نیز اوضاع به خوبی پیش می رود. وقتی کمر تورم را هم بشکنیم، مانعی برای رسیدن به اهدافمان باقی نخواهد ماند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=58666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});