• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
دبیر انجمن صنایع غذایی استان آذربایجان‌شرقی در گفتگوی اختصاصی با یازاکو خبر داد:

افزایش ۳۰۰ درصدی محصولات آردی / دولت رئیسی در سردرگمی

  • کد خبر : 60963
  • 15 اردیبهشت 1401 - 13:43
افزایش ۳۰۰ درصدی محصولات آردی / دولت رئیسی در سردرگمی
یاز اکو - دبیر انجمن صنایع غذایی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش قیمت آرد گفت: همه‌ی محصولات آردی 200 الی 300 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از رضا جعفری، طی گفت و گو با خبرنگار یاز اکو، با اشاره به میانگین مصرف روزانه‌ی آرد کارخانجات تشریح کرد: میانگین مصرف کارخانجات صنایع غذایی روزانه ۲۵۰ تن مصرف دارند.

وی افزود: اگر میانگین کمترین مصرف‌کننده که ۲۰ تن است را در نظر بگیریم با افزایش ۱۲ هزار تومانی در هر کیلو، روزانه چیزی حدود ۲۴۰ میلیون تومان، گران‌تر خریداری خواهد شد؛ در واقع ۶۰۰ میلیون تومان افزایش هزینه‌ی روزانه را در خرید آرد نسبت به گذشته شاهد خواهیم بود.

جعفری در پاسخ به برنامه‌ی ارائه شده توسط دولت برای کارخانجات بیان کرد: دولت هیچ برنامه‌ای ندارد و در سردرگمی گرفتار است و از آنجایی که آذربایجان‌شرقی قطب صنعتی است با مشکل مواجه خواهد شد.

عضو اصلی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در پایان خاطر نشان شد: با توجه به اینکه هیچ برنامه‌ای برای عرضه و تقاضا، افزایش قیمت و .. نداریم این امر باعث خواهد شد تقاضا کاهش پیدا کرده و در آینده‌ی نزدیک با رکود مواجه شویم که این امر به بسته شدن تعدادی از کارخانجات منجر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});