• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
معاون استاندار مطرح کرد:

تلاش‌های قابل تقدیر کارگروه آپفن در تجمیع یک درصد اعتبارات پژوهشی

  • کد خبر : 61881
  • 21 اردیبهشت 1401 - 14:00
تلاش‌های قابل تقدیر کارگروه آپفن در تجمیع یک درصد اعتبارات پژوهشی
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی تلاش‌های کارگروه آپفن استان را در تجمیع یک درصد اعتبارات پژوهشي قابل تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، جهانبخش سلمانیان صبح امروز در دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان اظهار کرد: می خواهیم در مجموعه کارگروه، پویایی و تحول ایجاد کنیم.

وی افزود: کارگروه آپفن در استان از زمانی که شکل گرفته اقدامات ارزشمندی بویژه در تجمیع یک درصد اعتبارات پژوهشی و جهت دهی به آن انجام داده که می توانیم از آن در راستای اهداف کلان پژوهشی استان بهره بریم.

سلمانیان ابراز داشت: در این عرصه نباید متوقف شده و دچار سکون شویم؛ بلکه تاکید ما این است که در کنار روند سابق به خودارتقائی و خودترمیمی بپردازیم و کارکردها را نسبت به قبل بهبود و ارتقا بخشیم.

وی تصریح کرد: کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به معنای واقعی پایبند بوده و بر اساس همین آرمان پیش خواهد رفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: خروجی تک تک مصوبات کارگروه آپفن به شورای برنامه‌ریزی می رود؛ بنابراین لازم است فرایند توضیحی و تحلیلی مناسبی برای این مصوبات داشته باشیم و نیازسنجی ها و جایگاه کاربستی و کارکردی آنها تعیین شود.

لزوم ارتباط بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با مراکز تولیدی و صنعتی

سلمانیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم هماهنگی و ایجاد ارتباط بین دستگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با مراکز تولیدی و صنعتی و بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تخصصی آنها برای توسعه و ارتقای کیفی تولیدات داخلی تاکید کرد.

این مسوول همچنین بررسی و ارائه پیشنهاد اولویت های پژوهش استان و جهت دادن و هدایت اعتبارات تحقیقاتی کلیه دستگاه‌های اجرایی به سمت آن را نیز ضروری برشمرد.

در این جلسه نقشه راه و سیاست های کلی کارگروه آموزش، پژوهش، فن‌آوری و نوآوری استان تبیین شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});