• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

تجاری‌سازی ایده‌های برق در آذربایجان‌شرقی شتاب می‌گیرد

  • کد خبر : 6236
  • 16 اسفند 1399 - 11:35
تجاری‌سازی ایده‌های برق در آذربایجان‌شرقی شتاب می‌گیرد
یاز اکو - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: با استقرار شتاب‌دهنده حوزه الکترونیک در پارک علم و فناوری استان، ایده‌های حوزه‌های برق و الکترونیک و هوشمندسازی با شتاب بیشتری تجاری سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عبدالرضا واعظی روز شنبه در مراسم امضا قرارداد استقرار یک شرکت شتاب دهنده در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: این شتاب دهنده از ایده های حوزه های سخت افزارهای برق و الکترونیک، سامانه های مرتبط با اینترنت اشیا و سیستم های هوشمند اتوماسیون حمایت  می کند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: این شتاب دهنده به تیم های متقاضی ایجاد کسب و کارهای نوپا در عرصه فناورانه و نوآورانه، خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی ارائه می کند.

وی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز کسب و کارها و استارتاپ های استانی در موضوعات این شتاب دهنده تاکید کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی های کارآفرینی و نشست های تخصصی، کلاس ها و کارگاه های استارتاپی برای توسعه کسب و کارهای فناور محور از دیگر اهداف این مجموعه است …

واعظی خاطر نشان کرد: شرکت شتاب دهنده یک شرکت دانش بنیا است که در راس آن یک هیات علمی دانشگاه قرار دارد و ٢۵ درصد از ۵٨٠ نفر از کارکنان آن در بخش تحقیق و توسعه شرکت مشغول هستند و از شرکت های موفق و خلاق در حوزه الکترونیک است که با آغاز کار شتاب دهنده می تواند به شکوفایی جوانان علاقه مند حوزه الکترونیک کمک شایانی بکند.

مدیرعامل شرکت شتاب دهنده نیز گفت: این شتاب دهنده خدمات استقرار، مشاوره و مانیتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتابدهی ارائه خواهد کرد.

جعفر صبحی افزود: ارتباط دهی تیم ها به شبکه ای از سرمایه گذاران، متخصصات و رهبران تجاری و مشارکت در زمینه برپایی نمایشگاه جشنواره و تورهای علمی از خدمات این شتابنده به ایده های حوزه های حوزه های سخت افزارهای برق و الکترونیک، سامانه های مرتبط با اینترنت اشیا و سیستم های هوشمند اتوماسیون ارائه می شود.

به گفته وی  این شتاب  دهنده با برگزاری کارگاه ها، همایش ها و ارائه مشاوره کسب و کار برای تیم های پیش شتابدهی، زمینه لازم را برای تجاری سازی استارتاپ ها و استقرار آن ها در پارک علم و فناوری فراهم می کند.

در حال حاضر پنج شرکت شتاب دهنده در حوزه های مختلف در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مستقر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});