• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار + عکس

  • کد خبر : 6265
  • 16 اسفند 1399 - 13:55
ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار + عکس
یاز اکو - معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از تداوم اجرای طرج ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار نیوز، علیرضا سیدان اسکویی معاون خدمات شهری منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: با نزدیکی به ایام نوروز و در راستای ساماندهی معابر منطقه تاریخی فرهنگی شهر، طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان را در محور جمهوری اسلامی و تربیت اجرایی نموده و به ساماندهی دستفروشان سطح حوزه اقدام کردیم.
اسکویی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان منطقه ۸ از روزهای گذشته در معابر سطح حوزه اجرائی گردیده و طی آن بساط دستفروشان در پیاده راه تربیت به طور کامل جمع آوری شده و در خیابان جمهوری نیز به لاین دوم پیاده رو منتقل شده اند و لاین اول پیاده رو ها به طور کامل در اختیار شهروندان و عابرین گرامی قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری منطقه ۸ با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بساط گستری دستفروشان افزود: با انتقال دستفروشان خیابان جمهوری به لاین دوم پیاده روها، علاوه بر تعیین محدودیت فضای بساط گستری، طرح فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نموده و برای هر دست فروش فضای ۱در ۱.۵ متر لحاظ شده که باید در فاصله ۲متری از هم فعالیت نمایند.
اسکویی در پایان افزود: در روزهای پایانی سال با اجرای طرح ساماندهی دست فروشان در معابر پرتردد منطقه ۸، شاهد بازگشت آرامش به معابر بافت تاریخی شهر هستیم.





لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});