• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خبر داد:

کمپین نمای تبریز در خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود/ تشریح برنامه‌های سال آینده معاونت شهرسازی

  • کد خبر : 6336
  • 16 اسفند 1399 - 20:47
کمپین نمای تبریز در خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود/ تشریح برنامه‌های سال آینده معاونت شهرسازی
یاز اکو- معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری کمپین نمای تبریز در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد که هدف از آن معرفی نما و نماکاران تبریز و سبک نمای تبریزی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، محمد عزتی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی عملکرد سه‌ساله معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، با اشاره به سیستم یکپارچه‌سازی شهرسازی  گفت: در راستای شفاف‌سازی امور، اقدام به شفاف‌سازی سیستم یکپارچه‌سازی شهرسازی کردیم که بر اساس اکثر خدمات ما به به صورت سیستمی ارائه می‌شود.
او افزود: این سیستم، زیرسیستم‌های مختلفی  از جمله: زیرسیستم درآمد، مهندسی، صدور مجوز به اداره دارایی، ماده ۱۰۰، املاک و چندین زیرسیستم دیگر دارد که در نوع خود اتفاق بزرگی در شهرداری تبریز است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، با اشاره به تعداد پروانه‌های صادر شده در طول سه سال اخیر اظهار داشت: ۸ هزار و ۲۰۰ پروانه صادرشده توسط سیستم  داریم که ۲۰ درصد خدمات پروانه در این مدت، بافت‌های فرسوده شهر را شامل می‌شود.
او اضافه کرد: تغییراتی در سیستم صدور پروانه در طول سه سال داشتیم و برای اولین بار شناسنامه فنی برای واحدهای یک ساختمان صادر کردیم
عزتی با اشاره به ارائه سند تک برگی  اعلام کرد: سیستم پروانه‌ دفترچه‌ای را حذف کرده و سند تک‌برگی ارائه می کنیم که توسط هولوگرام هوشمند قابل نظارت بوده و توسط بارکدخوان نیز اصل بودن آن مشخص می‌شود.
او با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه صدور پروانه عنوان داشت:شفاف‌سازی ۵۰ مورد از ضوابط، الزام به مناسب‌سازی محیط معلولین، الزام به رعایت ابعاد آسانسور، الزام به رعایا برانکاردبر در ساختمان‌های  بالای ۷-۸ طبقه، تدوین دستورالعمل پروانه دومرحله‌ای، از دیگر اقدامات مهم در حوزه صدور پروانه است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به برنامه های سال ۱۴۰۰ در این معاونت تصریح کرد: رندمی کردن پرونده‌ها در حوزه ماده ۱۰۰، حرکت به سمت شفاف‌سازی، شهروندسپاری، راه اندازی خدمات غیرحضوری، بروز رسانی طرح تفصیلی تبریز، برنامه های معاونت شهرسایز و معماری شهرداری تبریز برای سال آینده است که نمود و خروجی آن را در سال ۱۴۰۰ خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});