• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

گاز ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تامین می‌شود

  • کد خبر : 63581
  • 02 خرداد 1401 - 14:00
گاز ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تامین می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تامین گاز طبیعی برای ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی این استان امسال در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رحیم سلیمانی نژاد روز دوشنبه افزود: روند گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد اقدامی در ارائه خدمات گازرسانی است که از زمان اجرای آن تا پایان سال گذشته گاز ۱۶۲ فقره از صنایع عمده بر اساس این مصوبه تامین شده است.

وی تاکید کرد: سیاست جایگزینی گاز با سایر سوخت های فسیلی نظیر مازوت و فرآورده های میان تقطیر از برنامه شرکت گاز استان است چرا که استفاده از این انرژی طبیعی به آلودگی ناشی از سایر سوخت ها را به صورت چشمگیری کاهش داده و در تولید برق استان نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: جلوگیری از قطع درختان، کاهش انتشار گازهای گلخانه ‌ای و صرفه جویی در مصرف سوخت از دیگر دستاوردهای مهم و قابل توجه جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های میان تقطیر در صنایع استان است.

به گفته سلیمانی نژاد، بر همین اساس گازرسانی به صنایع دارای قرارداد و متقاضیان اخذ قرارداد جدید به میزان ۴۰ هزار مترمکعب بر ساعت از برنامه های این شرکت در سالجاری به شمار می رود.

وی ادامه داد: با هدف کاهش موانع تولید و کمک به اقتصاد کشور برای گاز رسانی و افزایش ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در تلاش هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});