• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه تعاون روستایی تهران عرضه می‌شود

  • کد خبر : 63594
  • 02 خرداد 1401 - 15:00
محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در نمایشگاه تعاون روستایی تهران عرضه می‌شود
یاز اکو - مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این سازمان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تعاون روستایی ایران حضور گسترده و فعالی خواهد داشت، گفت: محصولات و تولیدات کشاورزی دارای کیفیت بالا و نام تجاری استان برای آشنایی بیشتر در سطح کشور در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رحیم مهردادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درصدد معرفی محصولاتی که در سطح کشور از مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند مثل برنج میانه، برنج کلیبر، زعفران مرند، سماق هوراند، سیر قره داغ بسته بندی شده، گردو و بادام اسکو و سایر محصولات با کیفیت کشاورزی آذربایجان شرقی در این نمایشگاه هستیم.

وی اشاعه و گسترش فرهنگ تعاون را یکی از اهداف شرکت در چنین نمایشگاه هایی دانست و خاطرنشان کرد: با شرکت در نمایشگاه های تخصصی بخش کشاورزی تلاش های خدمتگزاران به این بخش را نشان داده و از آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی و روستایی مطلع و آگاه می شویم.

مهردادی اضافه کرد: حضور در این نوع نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای ارایه گزارش، ایده و طرح های دانش بنیان و نیز عملکردها است.

وی یادآور شد: شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی در نمایشگاه ذکر شده که از تاریخ سوم تا پنجم خرداد ۱۴۰۱ در محل بارانداز امین آباد تهران برگزار می شود با تمام ظرفیت های خود شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});