• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

رابطه تجاری و تبادل تجاری کردستان و ایران تقریبا ۶ میلیون دلار است/رابطه قوی با تمام سفارت ها و کنسول گری های جهان داریم

  • کد خبر : 63831
  • 03 خرداد 1401 - 18:00
رابطه تجاری و تبادل تجاری کردستان و ایران تقریبا ۶ میلیون دلار است/رابطه قوی با تمام سفارت ها و کنسول گری های جهان داریم
رییس اتحادیه صادر کنندگان و وارد کنندگان اقلیم کردستان گفت: تمام استان های ایران رابطه خوبی داریم رابطه تجاری و تبادل تجاری کردستان و ایران تقریبا ۶ میلیون دلار است.

به گزارش یاز اکو، مصطفی عبدالرحمان در جلسه هییات تجاری و صاحبان صنایع اقلیم کردستان در اتاق بازرگانی تبریز عنوان کرد: رابطه اقلیم کردستان و ایران دیرینه و دوستانه است و خیلی وقت است و ما تلاش میکنیم این رابطه را تنگاتنگ و محکم کنیم .

وی گفت: ما خیلی خوشحالی هستیم که همسایه یکی از کشور های خوب مثل ایران هستیم و شهر تبریز تواناهایی و پتانسیل بالایی دارد.

وی بیان کرد: خیلی خوشحالیم برای دومین بار است که در حضور شما هستیم وازرییس و معاون .. اتاق بازرگانی تبریز تشکر میکنیم .

عبدالرحمان بیان کرد: کردستان زمینه های خیلی خوب برای بحث های کشاورزی و توانمندی های خوبی در آنجا هست‌ تا سرمایه گذاران اینجا در آنجا کارخانه های خود را به راه بندازند

وی تاکید کرد: ما به عنوان صادرکنندگان و وارد کنند گان همراه تمام بازرگانان ایرانی هستیم تا تبادلات مشترک و کارهایی که میخوان آنجا انجام بدهند هستیم.

وی گفت: ما به عنوان صادر و وارد کنندگان در اقلیم کردستان با همکاری اتاق بازرگانی که از اینجا به اقلیم معرفی می کنند رابطه ای داشته یباشم و هر بازرگانی که بیاد‌ آنجا هرگونه همکاری میکنیم .

وی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در اقلیم کردستان گفت:سرمایه گذاران ایرانی چند نکات در ذهن داشته باشد که در ۱۰ سال اول مالیات نمیدهد ، زمین رابرایش میدهیم.

وی عنوان کرد: اتحادیه کردستان اتحادیه فعال است بیش از ده هزار پست دارد چهار برند‌در شهر های اربیل و … از سی پروتوکل بین ما و کشور های دیگه امضا شده است .

وی خاطر نشان شد : رابطه قوی با تمام سفارت ها و کنسول گری های جهان داریم و مخصوصا یک رابطه با کنسول گری ایران داریم که تبادلات تجاری انجام دهیم .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});