• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

دپارتمان تکنولوژی نانو در تراکتورسازی تشکیل می شود

  • کد خبر : 64031
  • 05 خرداد 1401 - 9:00
دپارتمان تکنولوژی نانو در تراکتورسازی تشکیل می شود
یاز اکو - مدير عامل اين گروه صنعتي در حاشيه حضور دبير ستاد نانو تکنولوژي کشور از اين مجموعه گفت: دپارتمان نانو تکنولوژي در تراکتورسازي با هدف دستيابي و توليد تکنولوژي هاي نوين تشکيل مي شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مدیر عامل این گروه صنعتی در حاشیه حضور دبیر ستاد نانو تکنولوژی کشور از این مجموعه گفت: دپارتمان نانو تکنولوژی در تراکتورسازی با هدف دستیابی و تولید تکنولوژی های نوین تشکیل می شود.
مصطفی وحید زاده افزود: باتوجه به قابلیتها و ویژگیهایی که در این بخش وجود دارد می توان با استفاده از نانو تکنولوژی تحولات بنیادین در عرصه تولید و صنعت بوجود آورد.
وی مهمترین مزیت استفاده از تکنولوژی نانو در تولید، صنعت و … را بالا بردن کیفیت اعلام کرد و گفت: با استفاده از قابلیتهای این حوزه می توان محصولی با کیفت و قابلیتهای بالا به دست مصرف کننده رساند و شاید در فرآیندهای مصرف به تبع طولانی شدن عمر محصول، بتوان عنوان کیفیت بالا و قیمت پایین را نیز به آن داد.
وحیدزاده از فعال بودن علوم نانو در شرکت ریخته گری تراکتورسازی خبر داد و اضافه کرد: شرکت ریخته گری تراکتورسازی که یکی از مجموعه های موفق در عرصه بین المللی بوده و سابقه همکاری با بسیاری از شرکتهای معتبر جهانی از جمله فیات را در کارنامه خود دارد و چندین سال است که وارد حوزه نانو تکنولوژی هم به عنوان تولید کننده و هم به عنوان مصرف کننده شده است.
مدیر عامل تراکتورسازی عرصه صنعتی و تلاش در این بخش را مقدس دانست و گفت: به جرات می توان فعالیت در حوزه صنعت و ارائه دستاورد ها به نوع بشر را با عبادتهایی که به درگاه خداوند داریم برابری می کند و این معنویات بیشترین پشتکار را برای ادامه این مسیر در فعالین این عرصه بوجود می آورد.
گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده تراکتور در کشور ۹۸ درصد نیاز کشور به این محصول را تامین کرده و سالانه حجم قابل توجهی از تولیدات خود را نیز روانه بازارهای جهانی در بیش از ۱۵ کشور دنیا می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});