• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

کارخانه ریسباف ابریشم آرتا با حضور وزیر صمت افتتاح شد + عکس

  • کد خبر : 6533
  • 18 اسفند 1399 - 10:10
کارخانه ریسباف ابریشم آرتا با حضور وزیر صمت افتتاح شد + عکس
یاز اکو - کارخانه ریسباف ابریشم با حضور رزم حسینی، وزیر صنعت معدن و تجارت در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اتاق بازرگانی اردبیل، حسین پیرموذن، عضو هیئت مدیره شرکت گفت: کارخانه ریسباف ابریشم آرتا یک خط کامل تولید نخ و پارچه است که با ۲۵۰ نفر اشتغال اولیه در حضور وزیر صمت افتتاح شد.

این فعال اقتصادی افزود: این کارخانه هفت سال پیش پس از آتش سوزی و تعطیلی، از طریق مزایده کشوری واگذار می‌شد که خریداری و راه اندازی کرده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تاکید کرد: این واحد تولیدی شامل خط تولید حلاجی پنبه، خط تولید ریسندگی و خط تولید پارچه بافی و دوزندگی است، ظرفیت تولید نخ و پنبه این مجموعه هرکدام روزانه ۲۰ تن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در بدو افتتاح این مجموعه ۲۵۰ نفر اشتغال در این مجموعه ایجاد شده است که البته این ظرفیت کامل مجموعه نیست و بعضی از خط‌های تولید ما به خاطر کسری برخی از ماشین آلات هنوز افتتاح نشده‌اند.

پیرموذن به ظرفیت اشتغال زایی این مجموعه در ادامه اشاره کرد، و گفت: طبق برنامه ریزی که داریم بعد از عید تعداد کارکنان ما به ۵۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد و این مقدار تا آخر سال آینده، اگر ماشین آلاتمان کامل شود به حدود ۹۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نکته مهم این است که این مجموعه صنایع تبدیلی نساجی است و با توجه به تولید پنبه در منطقه مغان استان اردبیل، این یک فرصت مناسب برای تکمیل فرایند تولید و تبدیل محصولات کشاورزی به پارچه و نخ در استان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});