به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱، ضمن اعلام این خبر گفت: «نهاد روابطعمومی در سازمانها میتواند از یک طرف زمینه جذب منابع بهتر و کارآمدتر از محیط را فراهم آورد و از طرف دیگر به برقراری ارتباط با افراد و بخشهای داخلی سازمان زمینهساز مشارکت کارکنان، افزایش تعهد به برنامهها، ایجاد انسجام و تشویق و ترغیب افراد به همراهی و همکاری موثر و مداوم در اجرای استراتژیهای اصلی سازمان شود.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابطعمومی میراثفرهنگی استان از جمله بخشهای فعال این ادارهکل در سالهای اخیر بوده است، گفت: «با توجه به ارزیابیهای یک ساله انجام شده از سوی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی کشور، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در شاخصهای مورد ارزیابی اعم از تولید و ارسال محتوای خبری و بصری به خبرگزاری رسمی وزارت مربوطه، تعامل و ارتباط با رسانههای استانی و همچنین فعالیت مستمر و انتشار اخبار در شبکه های اجتماعی، طی سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۹۴/۱۷ موفق به کسب رتبه نخست و عنوان روابط عمومی برتر کشور در بین ادارات کل میراثفرهنگی شده است.»
حمزه زاده اظهار داشت: «در هر دستگاهی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و اطلاعرسانی با توجه به اهداف و ساختار، بزرگترین سرمایه محسوب میشود و حیات و کارایی آن به داشتن ارتباط دو سویه در حوزه های درون و برون سازمانی، برقراری تعامل سازنده و کاهش فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه اجرایی بستگی دارد.»